Doe mij die maar

Hoezo niet? De huidige Elise weegt ook zoiets en het concept is vergelijkbaar. Alle zullen de vele carbondelen die op deze proto zitten wel sneuvelen.Ivo schreef:Ik kan me haast niet voorstellen dat de productieversie ook maar 850 kg zou gaan wegen, maar als ie rond de 1000 kg uit zou komen is het natuurlijk ook nog best een lichtgewicht.
De Elise begon ooit met minder dan 700 kg en is in de loop der jaren meer dan 150 kg aangekomen. Ik kan me niet voorstellen dat deze Alfa zo Spartaans als een Elise gaat worden. Met wat luxe en veiligheidsmaatregelen zit je zo aan 1000 kg als het enigszins betaalbaar moet blijven. Maar dan nog heeft deze auto alle ingrediënten voor een heerlijk rij-ijzer.frankie schreef:Hoezo niet? De huidige Elise weegt ook zoiets en het concept is vergelijkbaar. Alle zullen de vele carbondelen die op deze proto zitten wel sneuvelen.Ivo schreef:Ik kan me haast niet voorstellen dat de productieversie ook maar 850 kg zou gaan wegen, maar als ie rond de 1000 kg uit zou komen is het natuurlijk ook nog best een lichtgewicht.![]()
![]()
Maar je hebt gelijk, 1000kg is nog niet veel, maar dan wel de 235pk variant van de 1750 TBi alstublieft
Onze sponsors