Hij spreekt duits, maar niet veel beter dan mij!

Ik heb hem dus gezegd mij een email te sturen, dat is makkelijker.
Enfin, ook door de telefoon gaf hij aan dat hij dat eerst een kopie van de Fahrzeugbrief wilt hebben. Voor mezelf heb ik iig besloten dat als ik dat doe eerst deze met PS te bewerken met een half transparante tekst erdoorheen dat het een kopie betreft.
Identieficatienummers zal ik dan ook onleesbaar maken.
Vooraf een aanbetaling en bij afhalen heeft de vrachtwagenchauffeur rest van geld bij zich. In ieder geval wordt er eerst betaald en dan kun je van mij de auto opladen.
Ik heb inmiddels een email ontvangen:
Telefonnummer: +351937080718
E-Mail-Adresse:[email protected]
conceptmobile , lda hat folgende Nachricht geschrieben:
Sehr geehrte Damen und Herren, ich interessiere mich für Ihr Angebot. Bitte kontaktieren Sie mich. Mit freundlichen Grüßen I `am the portuguiser for your mini, please sende me your data ban, name der bank, iban , swift bic, you name, and I`ll send you a signal and a contract for the car, and this week is the truck , with the rest of the money. thank you very much
Bovenstaand is een ander telefoonnummer dan welke hij gebruikte toen hij mij belde.
Op http://www.conceptmobile.pt zie ik bij contact hetzelfde nummer staan als dat hij gebruikte.
Verder zag ik dat de prijzen van Clubman occasions veel hoger liggen dan de duitse prijzen... dus eigenlijk niet gek dat een handelaar over de grens gaat kijken... echter ik wil niet geflest worden.
Kan het kwaad als iemand mijn rekeningnummer weet, bij mijn weten niet...
Hoe denken jullie hierover?