Sepp fietst de Ride for the Roses 2012!

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

Sepp fietst de Ride for the Roses 2012!

11 jul 2012, 22:37

Beste NewMINIclub-vrienden,

Op 9 september ga ik de 100km-afstand van de Ride for the Roses fietsen.

De Ride for the Roses is een iniatief van de Amerikaanse en 7-voudig Tour de France wielrenner Lance Armstrong die zelf de strijd tegen kanker heeft overwonnen. Dat voorrecht is veel andere patienten niet gegund. Dat heeft Lance Armstrong ertoe aangezet geld in te zamelen voor kankeronderzoek, gericht op meer kans op genezing. In 1997 begon hij daarom in Austin, Texas de Ride for the Roses.

De Ride is inmiddels een begrip binnen de Nederlandse wielerwereld. In de cycletour wordt er van start tot finish gereden door 1 groot peloton van duizenden wielrenners met een gemiddelde snelheid van 30 km/h. Ook bekende Nederlanders zijn graag bereid om in Nederlands grootste peloton mee te rijden. De deelname van bekende (oud-)wielrenners, sporters en prominenten maakt de Ride for the Roses extra aantrekkelijk. Voor veel deelnemers is het een uitdaging om ooit met de vedetten van vroeger en vandaag in hetzelfde peloton te fietsen.

Door het werven van fondsen kan KWF Kankerbestrijding onderzoek en voorlichting financieren als wapen in de strijd voor minder kanker, meer kans op genezing en betere kwaliteit van leven voor mensen met kanker en hun naasten. Daarnaast is het bespreekbaar maken van de gevolgen van deze ziekte van groot belang. De gevolgen voor iemand met de diagnose kanker en zijn omgeving is erg groot. Praten met anderen helpen bij het verwerkingsproces. Ook het belichten van de preventie mogelijkheden behoort tot de doelstellingen van de Ride of the Roses. Een gezonde levenstijl met veel beweging heeft een preventieve werking tegen kanker.

In bijgaande link mijn persoonlijke pagina op de website van de Ride of the Roses:
http://www.ridefortheroses.nl/index.php ... l&id=12490

Indien het jullie aanspreekt zou ik jullie willen vragen mijn prestatie te steunen en via mijn persoonlijke pagina op de website van Ride for the Roses een donatie te doen en met jullie bijdrage de strijd en onderzoek tegen kanker te ondersteunen.

Alvast heel veel dank,

Sepp

Afbeelding
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Ester
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: De Lier
Berichten: 299
Lid geworden op: 03 feb 2008, 21:20

12 jul 2012, 15:44

Ik ben trots op je! :icon_top:
Afbeelding
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3585
Lid geworden op: 12 feb 2006, 22:19

13 jul 2012, 23:38

Goed hoor! :icon_top:
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Cannuccia
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Uithoorn
Berichten: 4013
Lid geworden op: 12 aug 2008, 08:44

14 jul 2012, 09:23

Mooi doel Sepp! Succes :icon_top:
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Afbeelding

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

18 jul 2012, 20:47

In bijgaande link mijn persoonlijke pagina op de website van de Ride of the Roses:
http://www.ridefortheroses.nl/index.php ... l&id=12490

Indien het jullie aanspreekt zou ik jullie willen vragen mijn prestatie te steunen en via mijn persoonlijke pagina op de website van Ride for the Roses een donatie te doen ten bate van KWF Kankerbestrijding en met jullie bijdrage de strijd en onderzoek tegen kanker te ondersteunen.

Alvast heel veel dank,

Sepp

Afbeelding
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

24 jul 2012, 13:53

:icon_top: :icon_top:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Ester
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: De Lier
Berichten: 299
Lid geworden op: 03 feb 2008, 21:20

24 jul 2012, 16:46

Ik ben in ieder geval heel trots op je! :-))
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

24 jul 2012, 19:34

ik ook!
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 969
Lid geworden op: 06 feb 2011, 19:55

05 sep 2012, 21:51

En Bas, ben je er helemaal klaar voor ? Je krijgt goed weer iig.

Is het donatiebedrag al voldoende of kan er nog meer bij ? :wink:
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

05 sep 2012, 22:54

Ik sponsor al veel mensen van de lokale 12-inch race. Dat is ook een fietsrace, maar dan anders. :lol: Dus qua sponsering is mijn donatiepotje even leeg.

Heel veel plezier en succes gewenst aanstaand weekend.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

10 sep 2012, 22:10

Gisteren de 100 km Cycle Tour van Ride for the Roses Westland 2012 gereden (123 km in het echie :-) Het was overweldigend! In totaal 12.000 deelnemers waarvan ongeveer de helft de 100 km hebben gereden. Veel mensen reden de rit met een dierbaar iemand in gedachten waarbij kanker is geconstateerd of iemand die ze er door zijn verloren. Ik reed dus voor mijn vader Klaas waarmee ik eerst de Ride zou rijden maar waar kortgeleden prostaatkanker bij is geconstateerd. Ik heb nu gereden met zijn broer Cees. Voor aanvang begon het met een emotioneel begin door met z'n allen even bij ieders dierbaren stil te staan onder het nummer The Rose van Bette Midler. Daarna het startschot en rijden! Duizenden juichende toeschouwers langs de route, dweilorkesten, drumbands, echt te gek voor woorden. In Rotterdam reden we langs het Daniel den Hoed ziekenhuis waar verplegend personeel met patienten in hun ziekenhuisbedden langs de route stonden. Dat doet je wat als je daar langs rijdt. Maar vooral heel veel lol, geweldig weer, schitterend mooie route en heerlijk gefietst. Ik had heel veel getraind dit jaar, dus het ging mij goed af. Lekke banden en valpartijen bleef ik gelukkig van verschoond, dus het was alleen maar een grote geweldige ervaring. En diepe buiging voor mijn oom Cees (op de foto voor mij in rood shirt) die op 65-jarige leeftijd geen krimp gaf hoe hard we er af en toe ook tegenaan gingen.

Er wat een recordopbrengst! Er is in 15 jaar Ride of the Roses in totaal 10 miljoen Euro binnengehaald,
waarvan 2,1 miljoen Euro deze editie van Ride of the Roses Westland 2012!
Ik ben trots op het Westland!

Afbeelding :icon_top:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 969
Lid geworden op: 06 feb 2011, 19:55

11 sep 2012, 20:43

Helemaal top Bas. 123 km.: ik doe het je niet na !

Terug naar “Kletshoek”