Zo dames en heren. Ik had net een gepsrek met Kwiebje over de MSN. Met als onderwerp waar luister jij naar in de auto? Smaken verschillen heel erg! Ik ben toch wel benieuwd waar alle andere forum leden naar luisteren. En hebben jullie net als ik voor verschillende rijstijlen verschillende muziek?
Als ik mn subwoofer lekker wil laten klinken en lekker een stukkie ergens heen moet rijden dan heb ik graag muziek van de neptunes op. Daar zit een top bass in nl. Vooral het nummer van Pharrel - Can I have it like that (ft Gwen Stefani) vind ik helemaal lekker. (...all our car doors go up like transformers!)
Voor een stukkie lekker scheuren dan heb ik toch graag wat anders. Muziek als van Pennywise, Sum41, maar ook Audiobullys en Linkin Park. Als het echt leeg op de weg is en ik wil eens wat anders dan heel graag Beethoven's 9e symfonie.
Voor het touren heb ik graag Paul Anka, Pete Philly & perquiste of de Gorillaz. Radar Love van de Golden Earring doet het ook altijd goed.
iDD..... van veel markten thuis
Waar luister jij naar in de auto?
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik luister eigenlijk de meeste tijd naar de radio:
SlamFM, 538 en Veronica
En mocht er toch een CD in de speler verdwijnen dan is het heel divers;
van Armin van Buuren tot Sarah Brightman en weer terug
Eigenlijk kan je met mij alle kanten op
SlamFM, 538 en Veronica
En mocht er toch een CD in de speler verdwijnen dan is het heel divers;
van Armin van Buuren tot Sarah Brightman en weer terug

Eigenlijk kan je met mij alle kanten op

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou bij mij is het geheel verschillend wat ik op heb staan. Dat kan van rené schuurmans tot aan john marks verschillen. Maar ook grad damen, frans bauer en jan smit passeren de revu...Lekkere hollandse meezingers dus
Wanneer ik 's avonds in de auto zit en ver moeten rijden heb ik het liefste stevig house op de radio. Dat toet toet boing boing vind ik wel lekker, daarbij hoef ik dan niet na te denken....
Dus ik vind veel stijlen muziek erg mooi. Waar ik helemaal niet naar luister is klassieke muziek. Waar luisteren jullie allemaal naar ??

Wanneer ik 's avonds in de auto zit en ver moeten rijden heb ik het liefste stevig house op de radio. Dat toet toet boing boing vind ik wel lekker, daarbij hoef ik dan niet na te denken....
Dus ik vind veel stijlen muziek erg mooi. Waar ik helemaal niet naar luister is klassieke muziek. Waar luisteren jullie allemaal naar ??
- MF
- Nieuwsgierig
Bericht
funk/electro en dan maakt het niet uit of ik tour, scheur of ergens anders mee bezig ben 
Met name muziek van: Daft Punk, Moonbootica, Toccadisco, Martin Solveig, Bodyrox, Axwell & Sebastian Ingrosso
Af en toe wil ik er nog wel eens een Hardcore nummer op zetten om de pauper in zijn rice auto naast me @ het stoplicht effe een poepie te laten ruiken ;-)

Met name muziek van: Daft Punk, Moonbootica, Toccadisco, Martin Solveig, Bodyrox, Axwell & Sebastian Ingrosso
Af en toe wil ik er nog wel eens een Hardcore nummer op zetten om de pauper in zijn rice auto naast me @ het stoplicht effe een poepie te laten ruiken ;-)
Laatst gewijzigd door MF op 13 dec 2006, 15:49, 2 keer totaal gewijzigd.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik luister altijd naar het mooie geluid van de uitlaat..
als ik dat beu ben zet ik hem op Q-music
groetjes
pjé

als ik dat beu ben zet ik hem op Q-music
groetjes
pjé

- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Radio varieert van mijn gemoedstoestand van Veronica (lekker die 80's & 90's) tot SlamFM.
Met CD's idem dito, maar dan veel gevarieerder:
- Trance / Hardstyle (liefst mixen, geen losse nummers)
- Sensation Black & White
- Metallica
- U2
- Simple Minds

Met CD's idem dito, maar dan veel gevarieerder:
- Trance / Hardstyle (liefst mixen, geen losse nummers)
- Sensation Black & White
- Metallica
- U2
- Simple Minds

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Mooi hoor

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Carmina, zal lekker dreunen in je deuren.turbootje schreef:Ik luister eigenlijk altijd Q-music!
Als ik CD luister, dan zit daar een mengelmoesje op van Carmina Burana (klassiek) tot Rampeneren ..van alles wat dus...

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- FunkyRAT
- Be Mini
Bericht
mijn radio staat vast op CAZ! maar luister vaker naar de ipod met livesets house/electro, drumm&bass maar ook wat top40. Tegenwoordig vooral Erick E, Gregor Salto, John Mayer. Soms ook nog van die echte oude Otis Redding, Lionel Richie of Michael Jackson erin
Beetje vanalles behalve die pure hardcore of hardstyle en beperkt rock.
en soms een beetje jump style ofzo, hoe of dat heet

en soms een beetje jump style ofzo, hoe of dat heet

Onze sponsors