Ik heb van het weekend de R91 velgen opgehaald bij Jeffrey (JJJJ). Ik heb al het witte plastic dip verwijderd en de velgen zijn weer zoals Jeffrey ze destijds heeft gekocht (viewtopic.php?f=78&t=33457 zie foto4). Ik laat de velgen herstellen en poedercoaten maar twijfel nog tussen wit of (mat) zwart. Ik heb even snel een afbeelding van de oude rode R56 van Jeffrey (viewtopic.php?f=78&t=33457 foto2) bewerkt naar BRG . Met wit meer contrast, springt er meer uit maar zwart vind ik dan weer stoerder en minder poetsen dan bij witte velgen. Wat vinden jullie, zwart of wit?
Allen bedankt voor jullie feedback, het is wel duidelijk dat jullie ook vinden dat wit er meer uitspringt. Het wordt dus wit, tot tevredenheid van de vrouw want die had meteen al de voorkeur voor wit.
Jeffrey, voor wat betreft de volgende mod heb je het goed, dat zal zeer zeker een schroefsetje worden.
Wie weet klop ik nog eens bij je aan voor die spoiler
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S