Dit bericht kwam ik tegen op hyves:
Hey minilover;-) ,
De VPRO is bezig met het voorbereiden van een nieuw programma over tweedehandse auto’s getiteld “de Garage”. Voor dit programma zijn wij op zoek naar enthousiast publiek.
De stijl van het programma zal licht informatief zijn, vergelijkbaar met het programma Holland Sport. In een grote loods/studio in Amsterdam zal ruimte zijn voor 100 man publiek en zullen meerdere hoeken ingericht worden met auto's, iedere uitzending zal een bepaald merk centraal staan en zullen bijzondere gasten uitgenodigd worden. Het programma zal niet zozeer gaan over de nieuwste auto's/techniek maar meer over de human interest kant rond de auto, waarom kies je voor een bepaald merk, wat ' heb' je met je auto, wie reist heel de wereld af op zoek naar een mooi autowrak om te fotograferen etc.
Ik wil je hierbij van harte uitnodigen om bij een van onze opnames aanwezig te zijn.
De opnames zullen in de maanden mei en juni op maandagmiddag (aanwezig rond 15.00 uur) plaatsvinden in Amsterdam Studio’s aan de Duivendrechtsekade in Amsterdam. Je kunt kiezen uit de volgende data:
Maandag 14 mei
Maandag 21 mei
Maandag 4 juni
Maandag 11 juni
Maandag 18 juni
Maandag 25 juni
Dinsdag 26 juni
Stuur me ff een mailtje als het je leuk lijkt om een opname bij te wonen [email protected]
Groetjes brigitte
Hyves:
http://mini-cooper.hyves.nl/forum/62883 ... programma/#
Opname bijwonen van nieuwe autoprogramma!
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wanneer is het hoofdonderwerp Mini? Dan zijn op dit forum nog wel wat wagens die geshowd kunnen worden.....
Ik krijg er een beetje een Top Gear gevoel van, maar dan in NL. Daar hebben ze dat ook zo gedaan. Auto's en dan de mensen eromheen en interactie met het publiek. Geinig idee!
MR

Ik krijg er een beetje een Top Gear gevoel van, maar dan in NL. Daar hebben ze dat ook zo gedaan. Auto's en dan de mensen eromheen en interactie met het publiek. Geinig idee!
MR
- iDarkDesign
- Transformer
Onze sponsors