Bezoekje nieuwe sponsor (Multicar audio)

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
iDarkDesign
Transformer

Bezoekje nieuwe sponsor (Multicar audio)

31 mar 2007, 16:15

Vanmiddag had ik wel even tijd en ik was toch bij m'n ouders in Nijkerk dus ik dacht ik hop even langs de nieuwste NewMINIclub.nl sponsor.

Beetje moeilijk te vinden nog, maar er wordt daar nog aardig gebouwt. Het is een mooie audioshop. Met goede dingen. Hele lelijke speakers, maar ook hele degelijke en zeer goede kwaliteit speakers. Vooral niet te veel van het sjonnie gebeuren, maar juist kwalitatief goed geluid en niet alleen maar hard, harder, hardsts.

Aardige gozer ook. Is net een half jaartje bezig vertelde ie en had zeker al wat vooronderzoek gedaan betreffende de MINI. Veel opties voor nieuwe deurpanelen met speakers en weet ik het wat. Hij wist waar die het over had.

Ik zat er aan te denken om misschien een paar nieuwe speakers in te laten bouwen (voor en achter) voor een iets beter geluid. (Boost zijn prima hoor, daar niet van). Hij heeft een mooie offerte gemaakt. Misschien iets voor eind deze zomer. Hij was ook met z'n eigen auto bezig. Zag er veelbelovend uit.

Voor diegene die geïnteresseerd zijn in nieuwe audio in hun auto is dit wel een aanrader. Mooie prijs/ kwaliteit verhouding (van wat ik gezien heb) en hij heeft hart voor de zaak.

iDD
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mar 2007, 16:17

als hij wat leuks kan aanbieden voor het nieuwe model, met behoudt van de ingebouwde radio dan ga ik er wel een keer langs :)
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

31 mar 2007, 16:22

Ik heb ook interesse, maar dat komt later wel een keer :)
iDarkDesign
Transformer

31 mar 2007, 16:30

10% clubkorting :p

Kan vast wel! Gewoon langs gaan, ff door de polder crossen (dat is er nl naast) en dan weer naar huis.

Hij vertelde ook dat ie juist veel deed met 'nieuwe' auto's (zeg maar na 2004) en dan met behoud van origineel interieur.

iDD
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

31 mar 2007, 18:59

Ik heb ook zeker interesse! 8)
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2007, 11:46

Leuk verhaal, mooie nieuwe sponsor.....