Hahaha. Hoop inderdaad voor je dat er niet geflitst is. Ik had gisterenmiddag nadat ik vertrokken was bij de uithof op de A12 richting Arnhem een gangetje van zo'n 180-190 op de cruise. Zie ik gadverdamme op het allerlaatste moment een flitser staan (waar ik net door 538 voor gewaarschuwd was natuurlijk...), godzijdank dat er op het moment dat ik ervoorbij ging een vrachtwagen naast me reed en ik al even bezig was met remmen. Ga ervanuit dat het allemaal net op tijd was.
@P. de Gast:
Wel netjes inrijden eej.... foeifoei 190 met net 1000km op de klok.
Ik denk van wel, maar dat heb ik gelukkig wel vaker. Nu hopen dat het ook zo blijft. Ben benieuwd of er bij jou wat op de deurmat valt. Je hebt niet geluk met al die boetes...
van de week ff op school geweest, rijd ik naar huis stonden er ook weer agenten te flitsen met mooi weer. Op die weg mag je 50, maar is tweebaans en de meeste wagens rijden er 70. Dus ik trek lekker vlot op, zie ik ineens zo'n kastje in de berm staan. Meteen in de ankers en ik kom precies op de 50 uit. Nu maar hopen dat het geholpen heeft.....Anders is het de tweede keer dat ze me daar flitsen....
@ Ivo, daar heb je helemaal gelijk in...sommige agenten kennen ook niks velen
Haha.. mooi man! Alleen wijkt je teller af 110km af GPS staat op 120km
We kunnen wel eens een Gumballrun doen in de nacht.. wie het eerste van Amsterdam in Rotterdam is..