Mobiele telefonie topic; alles over je mobiele telefoon

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Mobiele telefonie topic; alles over je mobiele telefoon

10 apr 2007, 18:53

Na wat topics waarin vragen stonden over mobiele telefoons dacht ik, ik open maar een topic in de kletshoek over mobiele telefoons. Mocht je vragen hebben over je mobiele telefoon, je abonnement, verlenging van je abo of iets anders wat ermee te maken heeft stel dan gerust je vraag. Je mag me ook PMen over vragen voor je mobiele telefoon.

Ik werk in de telecom en schrijf regelmatig over mobiele telefonie. Daarnaast zit ik ook in de navigatiesystemen van de grootste Nederlandse fabrikant, dus mocht je daar vragen over hebben dan hoor ik het graag en kan je deze topic daarvoor gebruiken.

MR
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 19:05

Super MR was net op zoek bij T-mobile maar werd er niet echt wijzer van, mijn SE K750i is namelijk een tijdje geleden overleden (pookje doet helemaal niets meer, bekend probleem geloof ik) maar mijn abo van T-mobile loopt pas in september af. Ik hoorde vaag iets dat ik nu al zou kunnen verlengen met een nieuw toestel??
Wat is een leuke opvolger voor mijn K750i, mag ook wat duurder zijn maar wel hetzelfde concept/opties?
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

10 apr 2007, 19:08

Ralph-cooper schreef:Super MR was net op zoek bij T-mobile maar werd er niet echt wijzer van, mijn SE K750i is namelijk een tijdje geleden overleden (pookje doet helemaal niets meer, bekend probleem geloof ik) maar mijn abo van T-mobile loopt pas in september af. Ik hoorde vaag iets dat ik nu al zou kunnen verlengen met een nieuw toestel??
Wat is een leuke opvolger voor mijn K750i, mag ook wat duurder zijn maar wel hetzelfde concept/opties?
Dat klopt, je kunt drie maanden van te voren je abonnement verlengen. Dus dat wordt ergens in juni.
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 19:13

Ja heb misschien wel een vraagje:
Wendy heft een abo bij Orange en, je raad het al, ze wil een andere telefoon. Het abonement loopt nog tot februari. Voorheen kocht ik gewoon een nieuw toestel met abo en "spaarde" beltegoed op tot haar oude afgelopen was en dan had ze weer een flinke bult gespaard geld om te bellen en vooral te SMSén.
Nu zitten we ons af te vragen of er ook iets mogelijk is met het combineren van een abo met mobiel internet op je laptop? Dus een telefoon met een bijbehorende kaart voor in je laptop. Bestaat zoiets wel? Of zijn dat aparte abonementen?

Ciao
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 19:16

mini7benno schreef:Ja heb misschien wel een vraagje:
Wendy heft een abo bij Orange en, je raad het al, ze wil een andere telefoon. Het abonement loopt nog tot februari. Voorheen kocht ik gewoon een nieuw toestel met abo en "spaarde" beltegoed op tot haar oude afgelopen was en dan had ze weer een flinke bult gespaard geld om te bellen en vooral te SMSén.
Nu zitten we ons af te vragen of er ook iets mogelijk is met het combineren van een abo met mobiel internet op je laptop? Dus een telefoon met een bijbehorende kaart voor in je laptop. Bestaat zoiets wel? Of zijn dat aparte abonementen?

Ciao
Heeft Vodafoon niet van zulke kaarten?? Staat me iets van bij...
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 19:32

Ralph,

ik heb nog een K800i voor je in de aanbieding. Dat is de opvolger van de K750i en heeft dat probleem niet meer. Verder een super camera, de beste in de markt momenteel. Dus mocht je daar interesse in hebben. Je kan dan verlengen in September met een nieuw toestel, de K850i!, zijn opvolger of gewoon verlengen van je abonnement en dan voor een jaar of twee jaar maar de helft van je maandbedrag betalen. Dat kan natuurlijk ook.

Benno,

een pakket samen is er niet echt. Sommige shops bieden het wel eens aan, maar dan zit je bij Orange echt bij de verkeerde provider. Vodafone en T-mobile zijn dan de bedrijven die je nodig hebt. Een andere tip is T-mobile nemen met een pakket van 10 Euro en onbeperkt internetten. Daarna sluit je je mobiele telefoon aan op je laptop en hoppa hoge snelheid internet via je telefoon op je laptop.

T-mobile zal niet blij worden en ook aan je vragen of je dat doet, maar je roept gewoon dat je dat niet doet. Ik ken ermee dit dat doen.... en dat voor 10 euro per maand. Dus dat is een optie! Maar Orange uhm lastig, let ook op met in het buitenland internetten dat is super prijzig!!........ nieuw toestel kijk dan even op Marktplaats. Zorg wel dat ie roze is dan maak je een goede beurt. Wat heeft ze nu?

MR
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 19:47

ik heb nu zelf al een tijdelijke telefoon maar kan ik dan ook in mei al verlengen en dan meteen een K850i nemen?
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 20:23

K850i komt pas in September echt goed op de markt. Ik verwacht dat ze hem Mei/Juni introduceren en dan pas einde Q3 op de markt brengen. Je kan pas verlengen vier maanden van te voren bij T-mobile zelf en drie maanden van te voren bij andere partijen.

Eerder kan echt niet helaas! Maar Mei kan je verlengen.....

MR
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 20:29

thx voor de info MR, denk dat ik maar even wacht op die K850i of er moet wat anders moois voorbij komen.
Heb je trouwens ervaring met de Samsung SGH-P310, die ziet er ook erg goed uit 8)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 20:40

Ik ben aan het kijken voor een abonnement met een Sony Ericsson W880i. Heb nog geen aankopen gedaan, alleen wezen kijken. Wil toch weer een abonnementje en graag jullie reacties!
Laatst gewijzigd door CooperS-lightningblue op 10 apr 2007, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 20:40

Tsja, wat een verschil P310 of K850i...... Dat is wel het verschil tussen een Ferrari en een hele mooie Hyundai......

Ja het ziet er mooi uit, maar ik vind het niet handig werken met dat hoesje. Daarnaast is het en blijft het een Samsung. Ik vind de belkwaliteit minder dan een SE of een Nokia. Daarnaast moet je echt van het uiterlijk van dat model. Er zit een leuke camera in, je moet wel wennen aan het menu en soms heeft Samsung van die :s :s dingen wat ikzelf niks vindt.

Een Sony Ericsson heeft bijvoorbeeld netjes de opties om je agenda volledig te syncen en adressen op te slaan bij je contactpersoon. Dat kan je in menig Samsung vergeten. Zo ook de P310. Leuk voor als je 's avonds uitgaat en een andere tweede telefoon ernaast zoekt. Zoek je echt ie fatsoenlijks dan moet je een goede SE of Nokia nemen. Kies je voor Samsung vraag dan ook niet meer dan bellen en smsen....

K850i zal straks de beste camera op de markt krijgen. Uiterlijk vind ik zo zo, maar de kwaliteit staat weer bovenop. 5.0 Mpixel camera met de kwaliteit die iedereen doet :shock: :shock:

MR
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 20:48

MR schreef:
K850i zal straks de beste camera op de markt krijgen. Uiterlijk vind ik zo zo, maar de kwaliteit staat weer bovenop. 5.0 Mpixel camera met de kwaliteit die iedereen doet :shock: :shock:

MR
Hoop wel dat de videokwaliteit ook eens omhoog gaat. Die zuigt enorm bij mijn k800i. De N95 heeft wel goede video zag ik laatst.

K850i
Afbeelding
Afbeelding

Die w880i ziet er ook erg goed uit, lekker dun en erg mooi frontje! Wel jammer dat deze maar 2.0 MP heeft. Ik zou juist nu voor een betere camera gaan. Met mijn k800i kan ik al aardige kiekjes maken!
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 20:48

CooperS-lightningblue schreef:Ik ben aan het kijken voor een abonnement met een Sony Ericsson W880i. Heb nog geen aankopen gedaan, alleen wezen kijken. Wil toch weer een abonnementje en graag jullie reacties!
W880i weet je dat wel zeker..... SMS je veel? Dan zou ik toch even verder kijken, want die toetsen vind ik niet best. Ook de camera is niet zo best en geen radio! Ga dan binnenkort voor de W610i? Bevel ik echt aan boven de W880i......

Wat is je belgedrag? Wat wil je uitgeven maximaal per maand? SMS bundel, internet op je telefoon lijkt je dat wat? Luister je veel muziek, wil je goede foto's kunnen maken?

MR
Laatst gewijzigd door MR op 10 apr 2007, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 apr 2007, 20:53

henkietenk schreef:Die w880i ziet er ook erg goed uit, lekker dun en erg mooi frontje! Wel jammer dat deze maar 2.0 MP heeft. Ik zou juist nu voor een betere camera gaan. Met mijn k800i kan ik al aardige kiekjes maken!
K850i is subliem op camera gebied, videocamera zal beter worden, maar geen N95 kwaliteit. Maar het is niet helemaal eerlijk de N95 maakt betere video dan de N93(i), maar de opname van het geluid van de N93(i) is weer beter omdat deze een stereo microfoon heeft voor opname. Dus let daarbij op!

De W880i reactie check me vorige posting. Ik was er niet kapot van....... zoals in me review ook stond:

http://www.connexie.nl/review/?id=13&page=detail

MR
iDarkDesign
Transformer

10 apr 2007, 21:01

leuk topic, ben net weer mezelf aan het verdiepen in de mobiele telefonie (het wordt weer tijd voor een nieuwe). Het geval wil dat ze bij KPN hebben verzuimt om mijn abonnement te verlengen. Hoewel ik wel de gratis telefoon, en het contract heb, is het nooit gebeurd (nu ook alweer een jaar of wat later). Over en weer bellen heeft dat ook bevestigd. Nu is mijn tweede RAZR alweer aan zijn einde (grootgebruiker haha) en ben ik aan het snuffelen naar een nieuwe. De grootste verkooppunten waar ik naar op zoek ben:

- Nieuw
- DUN (dus minstens dunner dan mijn zwarte RAZR)
- nog dunner
- lange leeftijd batterij

Komt uit: Ericsson W88i, Samsung Ultra edition X820, LG shine

Op een eerste zat ik te kijken naar de Nokia N95 met GPS. Heel leuk en aardig, maar afmetingen en slechte reviews hebben mij toch doen besluiten het niet te doen. Apple's iPhone valt ook onder dat lijstje, dat ie nog niet uit is, duur wordt en te groot is eigenlijk...

Een telefoon die ik in NL nog weinig zie is de P300 van Samsung. Twee vriendinnen van mij hebben hem gekregen op een feestje van Samsung. En dat is eigenlijk de telefoon die ik graag in mijn zak stop.

Wat is jouw advies?

iDD

Terug naar “Kletshoek”