Hey Hans, welkom terug in ons kouwe kikkerlandje... Hebbie je MCSC nog gemist?
groetjes aan Claudia!
Peter & Jannie
Oh nee hè, Hans is terug...
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, Hans!! welkom terug in Winter wonderland (je hebt geen sneeuwvlok gemist hier hoor)
Nog wat MINI's kunnen flyeren in Sud-Afrika?
Of heb je de hele dag op een Bromponie gezeten??

Nog wat MINI's kunnen flyeren in Sud-Afrika?
Of heb je de hele dag op een Bromponie gezeten??

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat een grapjas die peter.. ja ik ben helaas weer terug, wat een geweldig land blijft dat toch (zuid afrika) iedere dag gesurfd, in de zon liggen (en gezandstraald worden) tot 4mtr hoge golven gehad
maar heb het weer overleefd! Ben daar toch nog ff bij een mini dealer binnen geweest (ik kon het niet laten) stonden er maar 3 mini's!!
(de rest rijdt denk ik op de weg) Best veel mini's daar, maar wat me opvalt is dat het allemaal standaard mini's zijn, geen ander uitlaatje ofzo.. wel veel mcsc
kortom echt een aanrader zuid afrika dit was mijn 3e keer daar, het is dat ik hier een eigen bedrijf heb (kopen?) maar anders was ik zo verhuisd. tot 11-feb allemaal.

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wilde je vanmorgen nog bellen Hans maar ik wist niet of je alweer aan het werk bent of dat je nog steeds
vakantie aan het vieren bent.... Wilde je niet je bed uitbellen.
Nog 2 nachtjes slapen en dan.... Knallen met de MCSC met spruitstuk!!
groetjes,
Peter

Nog 2 nachtjes slapen en dan.... Knallen met de MCSC met spruitstuk!!
groetjes,
Peter
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
.
Ik heb in Kaapstad inderdaad ook redelijk veel MINI's gezien, maar ben maar 1,5 dag in Kaapstad geweest. Dat mijn website niet alleen over MINI's gaat kun je hier zien (verslagje kampeersafari Zuid-Afrika en Nambië)Hans schreef:Wat een geweldig land blijft dat toch (zuid afrika) iedere dag gesurfd, in de zon liggen (en gezandstraald worden) tot 4mtr hoge golven gehadmaar heb het weer overleefd!

- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Je hebt toch wel een foto van je mini meegenomen en naast je bed gezet??
Maar 3 mini's pfff, da's ook nix
Maar zoals je al zegt, de rest rijdt natuurlijk rond.
Zo, dat klinkt goed zeg wat je allemaal gedaan hebt.

Maar 3 mini's pfff, da's ook nix

Bericht
dat is nog niks. Toen ik vorig jaar in Alicante bij de BMW/Mini dealer kwam, stond er geen een in de showroom van Mini. Alleen wat posters en accesoieres. Daar was het zelfs zo erg dat de mini al verkocht was voordat ie nog maar 1 minuut in de showroom had gestaan. Wachtlijst van 3 maanden op een GEBRUIKTE

Onze sponsors