Pinkpop 2007 - een festival dat je echt niet mag missen

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Pinkpop 2007 - een festival dat je echt niet mag missen

26 apr 2007, 19:39

Ik weet niet of er iemand van dit forum dit jaar naar Pinkpop gaat. Mijn kaartje is sinds begin deze week binnen en het weekend van 26, 27 en 28 mei 2007 staat voor mij in het teken van een groot aantal van de vetste bands die er momenteel optreden.

Een kleine lijst uit het programma bevat onder andere Within Temptation, Good charlotte, Razolight, Snow Patrol, Muse, Amy Winehouse, Lostprophets, The Fratellis, 30 seconds to mars, StoneSour, Scissor Sisters, Artic Monkeys, KoRn, Linkin Park, Evanescence, Maria Mena, Macy Gray, The Kooks en als afsluiter The Smashing Pumpkins!!!
Afbeelding
Afbeelding
Mijn vraag is WIE GAAT ER OOK! Heb jij een kaartje laat het weten en wellicht kunnen we meeten, samen optrekken als je dat leuk vindt en anders gezellig samen een biertje pakken! Ik ga denk met me Mini dus er mogen altijd mensen meerijden als ze geen vervoer hebben bijvoorbeeld......
Afbeelding
Laat maar weten. Het festivalseizoen is weer begonnen en een betere opening kan je niet hebben!

Voor meer informatie: http://www.graz.nl/page.asp?id=11 (een website die ik ook nog in grijs verleden mee heb geholpen op te starten!)

MR Afbeelding
Robbee
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

26 apr 2007, 19:59

mmmm, als TOOL nu weer zou komen .......

Grtz,
Rob
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

26 apr 2007, 21:06

Had wel graag gewild maar kan helaas niet dat weekend... :( Alleen al om the Smashin Pumpkins, Linkin Park en Muse te zien! Gelukkig heb ik een kaartje naar Muse op het nieuwe Wembley stadium in Londen! dus zie ik nog wel wat moois dit jaar op muziek gebied! Ik zit wel te dubben om dit jaar weer eens een keer naar Lowlands te gaan. Hopen dat er wat mooie bands komen daar...

Veel plezier op Pinkpop! Lostprophets schijnt ook wel aardig te zijn Live trouwens...
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2007, 11:22

Niemand die gaat! Mijn kaartje is binnen en ik ben er weer dit jaar! Jullie missen wat ;)

MR
Robbee
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

11 mei 2007, 12:17

Zit aan pukkelpop te denken Tool + Nine Inch Nails !!!! 8)

Grtz,
Rob
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2007, 13:04

Zekers! netjes!

MR
iDarkDesign
Transformer

11 mei 2007, 17:47

Ik heb het niet zo op pinkpop. Ik ga weer lekker naar Lowlands!

iDD
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 mei 2007, 18:25

Ik denk het ook wel!

Trouwens mochten er nog mensen zijn in de buurt van Landgraaf waar ik mijn auto mag parkeren en die me ff willen afzetten bij Pinkpop dan houd ik me aanbevolen. Zou echt super zijn als er iemand is die in die buurt op mijn wagentje wil letten.

Thanks alvast!

MR
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 mei 2007, 17:06

Wij gaan elk jaar en dus ook dit jaar!! We hebben kaartjes voor het hele Pinkpop-weekend, maar we gaan alleen de laatste 2 dagen. We slapen in een hotel in Heerlen. We gaan trouwens met de trein net als vorig jaar. Ben ook vaak met de auto geweest (ook een keer met de MINI), maar ben altijd dolblij als ik m'n wagentje weer onbeschadigd terug vind. Als je op die grasvelden gaat staan die ze daarvoor ingericht hebben dan zit je met je MINI geheid aan de grond. Zijn niet van die vlakke grasveldjes als hier in 't Wilde Westen :wink: Maar met de trein beviel vorig jaar prima. Heb er in ieder geval enorme zin in!

Afbeelding
Ester & Sepp (Bas) op Pinkpop
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mei 2007, 19:13

Mooi leuk man! Ik heb een parkeerplek voor me auto in een dorp nabij. Een kennis rijd mij op en neer :). Zodoende staat me auto super veilig!

MR
mik
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

26 mei 2007, 17:16

Ik denk dat ik deze reactie te laat plaats, maar een mooie mini mag ook altijd bij mij achterom geparkeerd worden hoor. :mrgreen:
Ik woon nog geen 5 km van het terein af, maar vervoer kan best geregeld worden.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 mei 2007, 14:39

Komt ie nu mee..... Sepp vertelde het mij afgelopen zondag op het festival dat jij een mogelijkheid had. De wagen heeft nu het hele weekend bij een kennis in Spaubeek gestaan. Heerlijk zo! Geen vieze auto die onder de blubber zit...

Helemaal niks, gewoon schoon, spullen erin en rijden maar naar huis! Briljant geregeld! Op naar Lowlands..... meer mensen die gaan? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

MR
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

29 mei 2007, 17:30

Zo MR, je bent weer goed en wel terug lees ik? Zondag was trouwens de dag voor ons hoor. Goed weer en tot het laatst gebleven (Muse moesten wij uiteraard zien). Zondag heel de dag in de regen zorgde ervoor dat we om een uurtje of half zes (na Arctic Monkeys) het voor gezien hielden. Konden geen stap meer verzetten van 2 dagen lang rondbanjeren over het festivalterrein. Maar een hele geslaagde editie deze Pinkpop moet ik zeggen. We hebben ook iedereen waarmee we hadden afgesproken weten te vinden deze keer. Dus jou, maar ook de leadzanger van mijn eigen Sarless en de collega's van Ester. Lowlands?? Misschien volgend jaar. De concertagenda is al overvol dit jaar.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
mik
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

29 mei 2007, 19:05

Ach ja, dan weten jullie dat voor volgend jaar. Ik heb achter het huis echt enorm veel plek (verhard) Kan er wel 10 mini's kwijt, dussuh..... kom maar op.
Mini's zijn altijd welkom. We zullen er goed op letten. En tsja ik woon toch echt iets dichter bij het festivalterein dan die kennissen van jou in Spaubeek.

Ik zag trouwens ook een erg mooie Cooper S op de dr. Calsstraat gepakeerd staan (bij het station) dacht al die die van een van jullie was.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 feb 2008, 23:47

Ff voor de goede orde, wie heeft de mega mazzel gehad dit jaar kaarten te hebben voor Pinkpop. Mensen het wordt zo veel dikker dan vorig jaar.... ik heb gelukkig een kaartje weten te bemachtigen....!!! Alles was uitverkocht binnen 5 dagen, zo snel heb ik het echt nog nooit meegemaakt...

Metallica, RATM, QOTSA, Editors, Foo Fighters, Counting Crows, enz.... dit is echt een mega goed festival!!

@Mik, kunnen we dit jaar de Mini bij je kwijt :D:D

MR

Terug naar “Kletshoek”