Afgelopen zaterdag toch weer wat moois meegemaakt. Met een paar mensen van de club (Team Chosen Few) zouden we later die dag naar Full Speed gaan in Rosmalen. Dus ik dacht, dan moet de MINI er wel weer op en top uit zien en dus ben ik om 09.30 uur even naar Houten gereden om de auto te wassen in een wasbox. Door de wasstraat rijden is als schelden in de kerk dus dat doe ik altijd lekker met de hand/spons.
Dus ik ben een minuut of 10 bezig, komt er een meneer, die later eigenaar van de wasstraat blijkt te zijn, naar me toe en die geeft op beetje vreemde manier aan “Dat doen we de volgende keer niet meer he”….. Ik dacht eerst hij komt een praatje maken en maakt een grapje maar vervolgens werd meneer lichtelijk agressief en begon te wijzen naar de zanderige borstel in de hoek. Het was nog vroeg dus ik begreep nog steeds niet wat hij bedoelde dus ik vroeg wat de bedoeling was. Kwam het er op neer dat, hoe ik het in mn hoofd haalde om de auto tijdens het spitsuur met een spons te wassen, dat zou nl veel te lang duren, en dat ik voortaan de borstel moest gebruiken en als ik dat niet deed, ik de volgende keer niet meer terug hoefde te komen.
Heb nog even geprobeerd uit te leggen dat ik zuinig ben op de auto/lak, de borstels onder het zand zitten en niet op de hoogte ben over “spitsuren bij autowasboxen” (er stond overigens verder niemand te wachten) maar heb uiteindelijk toch maar gemeld dat ik de auto voortaan ergens anders was.
Hebben andere dit ook wel is mee gemaakt?
Weggestuurd bij de Wasstraat in Houten
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Ow, was dat zijn vrouwSid schreef:nee, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
wat een verhaal weer, kerel zeker zn vrouw net onder de douche betrapt terwijl een andere kerel haar rug stond te zepen met een spons

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

en houten is bij ons de enige "in de buurt" of weet je inmiddels al een andere... betere... zonder gefrustreerde kerel??
Coen
WAT een debiel!chosenfew106 schreef:Ow, was dat zijn vrouwSid schreef:nee, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
wat een verhaal weer, kerel zeker zn vrouw net onder de douche betrapt terwijl een andere kerel haar rug stond te zepen met een spons

en houten is bij ons de enige "in de buurt" of weet je inmiddels al een andere... betere... zonder gefrustreerde kerel??

Coen
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
He Coen,
Voordeel van Houten is, of moet ik zeggen was, dat je binnen staat.
Alternatief is N'gein vlak bij de Mc donalds maar daar is het altijd belachelijk druk.... Dus als je een tip hebt
Voordeel van Houten is, of moet ik zeggen was, dat je binnen staat.
Alternatief is N'gein vlak bij de Mc donalds maar daar is het altijd belachelijk druk.... Dus als je een tip hebt

- chosenfew106
- Be Mini
- k33z
- Mod virus alert!
Bericht
Misschien niet helemaal netjes dat hij het zo zegt, maar kan me er wel iets bij voorstellen.
Veel mensen gooien 50ct in dat ding, maken auto nat en spuiten grote vuil eraf. Vervolgens 10 minuten met de spons aan de gang zonder water te gebruiken. Vervolgens weer 50ct erin om de auto af te spoelen, waarna ze ook nog de auto in de box met de zeem gaan drogen.
Dit betekent dat de box 30 minuten bezet is en dat de eigenaar van de wasbox in dit half uur 1 euro verdiend heeft. ZEER storend dit soort mensen, zeker als het erg druk is.
Ik was mijn auto altijd met de hand en ik ga alleen naar die wasboxen als ik hem even snel wil schoonspuiten.
Veel mensen gooien 50ct in dat ding, maken auto nat en spuiten grote vuil eraf. Vervolgens 10 minuten met de spons aan de gang zonder water te gebruiken. Vervolgens weer 50ct erin om de auto af te spoelen, waarna ze ook nog de auto in de box met de zeem gaan drogen.
Dit betekent dat de box 30 minuten bezet is en dat de eigenaar van de wasbox in dit half uur 1 euro verdiend heeft. ZEER storend dit soort mensen, zeker als het erg druk is.
Ik was mijn auto altijd met de hand en ik ga alleen naar die wasboxen als ik hem even snel wil schoonspuiten.
- MINIf57JCW
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Je had ook kunnen zeggen dat hij beter even de handjes uit de mouwen kon steken ipv te zeiken en even mee kon wassen dan (en hem dan een spons in z´n hand drukken) en dan vooral goed erin vrijven dat het inderdaad enorm druk is... en dat ook heel vaak herhalen.
Ik zeg dan maar zo ALT + F4, documenten bewaren? Nee... nooit meer terugkomen dus...

Ik zeg dan maar zo ALT + F4, documenten bewaren? Nee... nooit meer terugkomen dus...

- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Is ook wel het uiterste als je ook nog je auto af gaat staan zemen. Dan zou ik er ook wat van zeggen. Verder kan je me niet wijs maken dat het wassen met een spons veel meer tijd in beslag neemt dan met een spons. Bij mij in ieder geval niet. Maar je hebt ze er natuurlijk altijd bij zitten die eerst hun emmertje gaan vullen....k33z schreef:Misschien niet helemaal netjes dat hij het zo zegt, maar kan me er wel iets bij voorstellen.

Laatst gewijzigd door chosenfew106 op 09 mei 2007, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat een mafketel!
Noem ff de naam van die wasstraat waar heel Nederland niet moet gaan wachten.
Wordt weer eens tijd voor de uitreiking van de Gouden eikel.
Een genomineerde is al binnen "de eigenaar van de wasstraat in Houten".
Wordt weer eens tijd voor de uitreiking van de Gouden eikel.
Een genomineerde is al binnen "de eigenaar van de wasstraat in Houten".
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
De nominatie kan hij wel krijgen:
Er zit er maar 1 in Houten maar de naam zal ik maar niet noemen.Arjan schreef:Wat een mafketel!
De nominatie kan hij wel krijgen:

Onze sponsors