Ik kwam dit artikel tegen op internet:
Indiase baby moet tegen slang vechten
In India is een eenjarige baby tijdens een slangenverering verplicht in het strijdperk moeten treden met een gesteriliseerde cobra. Op de beelden is te zien hoe het jongetje zichzelf enigszins hulpeloos probeert te beschermen tegen de aanvallen van het reptiel. Om ongelukken te vermijden, werd vooraf de mond van de slang dichtgenaaid en zijn giftanden verwijderd. Dierenrechtenactivisten staan op hun achterste poten nu een filmpje ervan het internet gehaald heeft. Ze waarschuwen ervoor dat giftanden van cobra's heel snel teruggroeien, zodat de jonge baby's toch in levensgevaar verkeren. Jaarlijks komen verschillende slangenbezweerders bij hun gevaarlijke hobby om het leven.
Even later kwam ik ook het filmpje tegen
Hoe wreed kun je als ouders zijn....
- 320d touring
- BBQ hulpkok
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ach, op zich is dat nog niets. Als je rond de wereld wat markten af gaat dan kom je al dit soort dingen tegen. Dat kind zal er weinig van doorhebben of herinneren en als die mond is dichtgenaaid zoals ze eigenlijk in Azië met alle slangen wel doen, dan is er weinig aan de hand en krijgt het kind alleen maar duwtjes. Ik heb zoiets ook in HongKong meegemaakt. Vent met een cobra die voor de grap allemaal mensen liet 'aanvallen'.
Niet alles hoeft zo te zijn als in de 'westerse' wereld.
iDD
Niet alles hoeft zo te zijn als in de 'westerse' wereld.
iDD
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
worden ze hard van !!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- wickedwendy
- Enthousiast
Bericht

If things don't go right....go left!
Ook beetje late reactie,maarre je hoeft de wereld niet af te reizen om zeer trieste situaties te zien en/of te horen. Loop eens een dagje mee op mijn werk en je weet genoeg
(of teveel)

If things don't go right....go left!
Onze sponsors