Een vriend van mij zoekt een autootje voor max. € 1250,-
Ik heb er de ballen verstand van welke oude auto's betouwbaar en redelijk goedkoop in onderhoud zijn.
Met dit budget zit je snel bij auto's van 1992-1995.
Peugeot 205?
Seat arosa?
en hebben jullie tips waar je vooral op moet letten bij het type dat je aanraadt (oftewel de kwetsbare punten)?
Dank!
Tweedehands auto: tips?
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik had een Peugeot 205 voor 300 euro gekocht
Maarja de derde versnelling was na een maand rijden al kapot, dus heb nog een half jaar met een versnelling minder gereden. Verder erg leuk ragbakkie 

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jij hebt hem gehouden toch?henkietenk schreef:Ik had een Peugeot 205 voor 300 euro gekochtMaarja de derde versnelling was na een maand rijden al kapot, dus heb nog een half jaar met een versnelling minder gereden. Verder erg leuk ragbakkie

- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nu slaapt onze duitse herder erin als we met vakantie zijnCooperS-lightningblue schreef:Jij hebt hem gehouden toch?henkietenk schreef:Ik had een Peugeot 205 voor 300 euro gekochtMaarja de derde versnelling was na een maand rijden al kapot, dus heb nog een half jaar met een versnelling minder gereden. Verder erg leuk ragbakkie

- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Re: Tweedehands auto: tips?
Net te laat, we hebben een maand geleden onze nieuw gekochte Nissan Almera met airco uit 1996 met 115dkm verkocht voor dat bedrag. Kostte ons aan onderhoud nog geen 100 euro per jaar voor een beurtje incl APK. Zijn echt betrouwbare autootjes. Tip is: Japans/koreaans, doet het altijd !!!! (nissan almera/hyundai excel/suzuki swift....)Nquire schreef:Een vriend van mij zoekt een autootje voor max. € 1250,-
Ik heb er de ballen verstand van welke oude auto's betouwbaar en redelijk goedkoop in onderhoud zijn.
Met dit budget zit je snel bij auto's van 1992-1995.
Peugeot 205?
Seat arosa?
en hebben jullie tips waar je vooral op moet letten bij het type dat je aanraadt (oftewel de kwetsbare punten)?
Dank!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mijn voorkeur gaat altijd naar Duitse degelijkheid dus een golfje 2 lijkt me een mooie auto voor dat geld!!
Maar hij kan beter door sparen voor een MINI, dan maar een paar jaar op de fiets maar het is het wachten waard.
gr.
Floris van Dam
Maar hij kan beter door sparen voor een MINI, dan maar een paar jaar op de fiets maar het is het wachten waard.
gr.
Floris van Dam
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is iets wat niet samengaat in dezelfde zin!
Rover<------>leuk?!Daantje schreef:Of een Rover, ook leuk

- Daantje
- Be Mini
Bericht
oke, oke , het woord leuk is misschien wat overdreven, maar een rover 200 serie (volgens mij) is geen onaardige auto
Heb zelf net een Citroen AX aangeschaft om te tijd te overbruggen, maar dat is ook niet alles ( lees: het is niets)
CooperS-lightningblue schreef:Rover<------>leuk?!Daantje schreef:Of een Rover, ook leukDat is iets wat niet samengaat in dezelfde zin!
oke, oke , het woord leuk is misschien wat overdreven, maar een rover 200 serie (volgens mij) is geen onaardige auto

Heb zelf net een Citroen AX aangeschaft om te tijd te overbruggen, maar dat is ook niet alles ( lees: het is niets)
Onze sponsors