Was ik zaterdag met het vrouwtje boodschappen aan het doen bij de Plus, zag ik tot mijn grote verbaxing dat de Italien Job voor € 7,50 te koop lag in een DVD rek.
Gelijk meegenomen natuurlijk en s'middags voor de 4de keer gekeken.
Als iemand voor dat geld nog interesse heeft wil ik er wel een paar halen en meenemen naar MINI United, lagen er trouwens nog een stuk of 5, dus wie het eerste komt die het eerste maalt.
gr.
floris
Italien Job
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Italien Job
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben wel een MINI gek maar had hem niet op plank staan, maar nu gelukkig wel!!!
En droom ook vaak over de Italien Job, maar dan dat ik op de achterbank lig met Charlize Theron
gr.
Floris
En droom ook vaak over de Italien Job, maar dan dat ik op de achterbank lig met Charlize Theron

gr.
Floris
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
maar wil je nou ook de DVD of zijn de natte dromen genoeg voor je!!!
gr.
floris
gr.
floris
Onze sponsors