Na lang overleggen en hevige discussies voeren hebben we eindelijk besloten om ook een hondje te gaan kopen.
Onze keuze gaat net zoals die van Marco en Martine uit naar een Franse Bulldog, en zeker nu we de foto's van Bickel gezien hebben zijn we helemaal verkocht.
Heb gister contact gehad met de fokker en in september wordt er een vrouwtje gedekt en dan maar 17 weken wachten op ons puppie.
Zitten alleen wel een beetje te twijfelen hoe we hem/haar gaan noemen, de naam bickel vinden we helemaal gaaf maar dat doen we Marco en Martine maar niet aan!!
Dus mensen weet je nog een leuke naam voor ons nieuwe bulletje, dan horen wij dat graag van.
Onderstaand is trouwens de website van de fokker, check maar even bij de puppy's, dan ben je toch gelijk verkocht.
http://www.delachampetre.nl/
gr.
floris
De knoop is doorgehakt, een kleintje gaat komen!!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De knoop is doorgehakt, een kleintje gaat komen!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
wij hebben geen patent op die naam hoor
De naam "Bickel" hadden we vorig jaar al eens verzonnen.
Re: de knop is doorgehakt, een kleintje gaat komen!!
Ha Floris,florisvandam schreef:Zitten alleen wel een beetje te twijfelen hoe we hem/haar gaan noemen, de naam bickel vinden we helemaal gaaf maar dat doen we Marco en Martine maar niet aan!!
wij hebben geen patent op die naam hoor

De naam "Bickel" hadden we vorig jaar al eens verzonnen.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maargoed, de baas lijkt op zijn hond (of was het nou andersom?)
Heb er hier 2 in de aanbieding. Rottende stinkende snurkende monsters.snans schreef:mooi !!
wil zelf al een hele tijd een engelse bulldog,... wie weet ... ooit ...
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
LUV2XLR8
Ik zat al te denken aan Sjors of zo als het een mannetje wordt.
Hoe gaat het eigenlijk met Bickel, al helemaal gewent aan jullie.
gr.
floris
Ik zat al te denken aan Sjors of zo als het een mannetje wordt.
Hoe gaat het eigenlijk met Bickel, al helemaal gewent aan jullie.
gr.
floris
- wickedwendy
- Enthousiast
Bericht
Benno!!!! We houden de kinderen! (of bedoelde je die niet?)

If things don't go right....go left!
mini7benno schreef:Heb er hier 2 in de aanbieding. Rottende stinkende snurkende monsters.snans schreef:mooi !!
wil zelf al een hele tijd een engelse bulldog,... wie weet ... ooit ...
Benno!!!! We houden de kinderen! (of bedoelde je die niet?)

If things don't go right....go left!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Je wist vast al dat de ontwerper van MINI de voorkant vormgegeven heeft op basis van de bulldog??? (met de overhangende lip enzo)
Floris,
Als ik jou was zou ik niet de naam Cooper gebruiken. Er zijn al diverse honden van mini-gekken Cooper genoemd dus als je dan je hond roept op een meeting komen er vijf.
ercé,èrcé schreef:... wat is dat toch met mini rijders en franse bulldogs...
Je wist vast al dat de ontwerper van MINI de voorkant vormgegeven heeft op basis van de bulldog??? (met de overhangende lip enzo)

Floris,
Als ik jou was zou ik niet de naam Cooper gebruiken. Er zijn al diverse honden van mini-gekken Cooper genoemd dus als je dan je hond roept op een meeting komen er vijf.

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Joep is ook zeker een leuke naam Susan, zal het eens met het vrouwtje overleggen.
Cooper heb ik ook aan zitten denken, maar mijn vriendin is niet zo MINI minded dus dat feest gaat niet door denk ik.
En Ercé wat een super beestje heb, die tong er zo uit is helemaal toppie, kan niet wachten tot we die van ons gaan ophalen!!
gr.
floris
Cooper heb ik ook aan zitten denken, maar mijn vriendin is niet zo MINI minded dus dat feest gaat niet door denk ik.
En Ercé wat een super beestje heb, die tong er zo uit is helemaal toppie, kan niet wachten tot we die van ons gaan ophalen!!
gr.
floris
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
(als ie luistert)
En mijn zoon komt dan ookmderijke schreef:Als ik jou was zou ik niet de naam Cooper gebruiken. Er zijn al diverse honden van mini-gekken Cooper genoemd dus als je dan je hond roept op een meeting komen er vijf.![]()

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
haha
die had ik niet verwacht 

Gr, Marcel
- henkietenk
- Volledig MINI minded!