Offtopic... Vakantie Engeland / Ierland Tips?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

Offtopic... Vakantie Engeland / Ierland Tips?

18 jul 2007, 14:40

Hallo Clubleden,

Mike en ik willen erg graag een vakantie boeken in Engeland of Ierland, maar we zijn daar nog nooit geweest (behalve dan met de club, maar we zijn toen niet verder gekomen dan de boot en Oxford :lol: ), en hebben ook geen idee wat leuke plekjes zijn enzo. het liefst willen we een soort van toertocht maken voor beide landen. Nu hoor ik erg vaak van Clubleden dat ze daar geweest zijn en laten de mooiste fotos zien.
Onze planning is om in September te gaan :) We willen er ongeveer een weekje tussenuit, missschien met een weekend ervoor of erna (of beide).

Heeft iemand leuke tips? Bezienswaardigheden die we ZEKER moeten zien!?
Moet je de Ferry van tevoren boeken, of kun je daar ter plekke een kaartje kopen?
Heeft iemand een leuke route door Engeland liggen zodat je op de mooste plekjes komt, en in Ierland door die mooie Ierse landschappen?
Leuke hotelletjes onderweg? Alle leuke info in welkom!! We horen graag van jullie!!!

- Marjolein -
Laatst gewijzigd door MarjoleinART op 18 jul 2007, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

Re: Offtopic... Vakantie Engeland / Ierland Tips?

18 jul 2007, 14:41

MarjoleinART schreef:Hallo Clubleden,

Mike en ik willen erg graag een vakantie boeken in Engeland of Ierland, maar we zijn daar nog nooit geweest
Huh? Zag ik spoken in Oxford?? :P
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini

18 jul 2007, 14:42

Nexus schreef:
MarjoleinART schreef:Hallo Clubleden,

Mike en ik willen erg graag een vakantie boeken in Engeland of Ierland, maar we zijn daar nog nooit geweest
Huh? Zag ik spoken in Oxford?? :P
haha, dat moest ik er nog bij typen :oops: Dat we de enige keer ja! :) Maar we hebben toen alleen de boot en Oxford gezien :lol:
Afbeelding
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2007, 15:17

MarjoleinART schreef:Moet je de Ferry van tevoren boeken, of kun je daar ter plekke een kaartje kopen?
Heeft iemand een leuke route door Engeland liggen?- Marjolein -
Hoi Marjolein,

Ik hoop je na het weekend van 17 ~ 19 augustus de Cotswold Run toe te kunnen sturen.
Cotswold schijnt een mooie streek te zijn.
:D

En ja; boek de ferry maar ruim van tevoren!!!!
Happy Mini
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

18 jul 2007, 21:53

Hoi Marjolein!

Wij zijn al verschillende keren in Engeland geweest en hebben Engeland van John O'Groates (het meest noordelijke puntje van Schotland) tot Land's End (het meest zuidelijke puntje van Engeland) gezien. By the way... over 2 weken gaan we weer 2 weekjes naar Engeland...

We raden je wel aan om van te voren een overtocht te boeken. Van IJmuiden naar NewCastle is heel relaxed, vooral het commodore ontbijt en de diner-buffetten op die Ferry zijn een echte aanrader....
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 jul 2007, 21:56

Onze huwelijksreis hebben we ook in de Highlands door gebracht.
Hotelletje in Inverness geboekt.
Grofweg kun je zeggen dat de oostkant van de Highlands hele mooie kastelen en ruïnes laat zien,
de westkust hele stoere natuur.
Allebei highly recommended!
8)
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 jul 2007, 00:05

Ik zou de boot in Calais nemen naar Dover, is even een stukje rijden maar je hoeft minder lang op de boot te bivakkeren.
Een volgende tip: behalve de boot verder niks boeken, lekker op de bonnefooi gaan. Zo doen m'n ouders het ook altijd en m'n vriendin en ik nu ook. Heerlijk!

Terug naar “Kletshoek”