In elk geval bij nu.nl
iDD
Komkommertijd!
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou, dat vond ik vanmorgen ook. Hoorde gedurende de hele ochtend elk uur op het radio nieuws dat er op de A2 tussen Breukelen en Vinkeveen een automobilist was doodgereden toen ie zijn linkerachterband stond te verwisselen.
Normaal op dit tijdstip, zei de nieuwslezer, is het niet zo druk op dit wegvak (gehoord tussen 7 uur en 11 uur, op het nieuws
) Nee, dacht ik: nu is het niet zo druk en kan men 100 / 120 km/uur rijden. Is het geen vakantietijd rijd men daar op dat tijdstip tussen de 30 en 50 kilometer/uur en had de man het overleefd misschien.
Tja, zeer spijtig voor de man maar deze nieuwsberichten geven aan dat de komkommertijd is aangebroken.
Normaal op dit tijdstip, zei de nieuwslezer, is het niet zo druk op dit wegvak (gehoord tussen 7 uur en 11 uur, op het nieuws

Tja, zeer spijtig voor de man maar deze nieuwsberichten geven aan dat de komkommertijd is aangebroken.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
wordt er wel een beetje gek van dat je altijd maar als een crimineel behandeld wordt als je te snel rijdt.
Oké 100 km per uur is wel iets te hard, maar wie houdt zich altijd aan de snelheid??
Oké 100 km per uur is wel iets te hard, maar wie houdt zich altijd aan de snelheid??
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Ziet het bij het vervoeren van een kanariepietje al voor me. Beesie stevig in tuigje....en kooi dwars door de auto....maar ach, pietje leeft nog