Net gelezen dat McLaren voor 2007 en 2008 uitgesloten wordt van de F1.
Ik vindt het echt compleet belachelijk!
Dat ze gestraft worden OK, maar dit is veel te zwaar.
Update
De Britse media blijkt iets te voorbarig geweest in haar berichtgeving. Volgens autosport.com moet de World Motor Sport Council (WMSC) nog een besluit nemen over een eventuele straf voor McLaren.
Megaboete McLaren F1
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Megaboete McLaren F1
Laatst gewijzigd door marcelclemens op 16 sep 2007, 13:02, 2 keer totaal gewijzigd.
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
en www.formule1.nl melden het zojuist
Update
De Britse media blijkt iets te voorbarig geweest in haar berichtgeving. Volgens autosport.com moet de World Motor Sport Council (WMSC) nog een besluit nemen over een eventuele straf voor McLaren.
www.rtlgrandprix.nlfrankie schreef:waar heb je dat gelezen?
en www.formule1.nl melden het zojuist
Update
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het verhaal is nu al weer heel anders.
McLaren verliest constructeurspunten
De FIA heeft McLaren alle constructeurspunten van het seizoen 2007 afgenomen als straf in het spionageschandaal. Bovendien heeft het team een boete gekregen van 100 miljoen euro. Ook moet het team de auto voor 2008 voorafgaand aan het seizoen door de FIA laten inspecteren.
Boete
In tegenstelling tot eerdere berichtgeving wordt McLaren niet uitgesloten van deelname aan het wereldkampioenschap Formule 1 in 2007 en 2008. Volgens de BBC heeft de World Motor Sport Council (WMSC) na een hoorzitting in Parijs besloten om het McLaren alle constructeurspunten af te nemen en een boete van 100 miljoen euro op te leggen.
Coureurs
De Mclaren-coureurs Lewis Hamilton en Fernando Alonso behouden wel hun punten.
Bron: rtlgrandprix.nl
McLaren verliest constructeurspunten
De FIA heeft McLaren alle constructeurspunten van het seizoen 2007 afgenomen als straf in het spionageschandaal. Bovendien heeft het team een boete gekregen van 100 miljoen euro. Ook moet het team de auto voor 2008 voorafgaand aan het seizoen door de FIA laten inspecteren.
Boete
In tegenstelling tot eerdere berichtgeving wordt McLaren niet uitgesloten van deelname aan het wereldkampioenschap Formule 1 in 2007 en 2008. Volgens de BBC heeft de World Motor Sport Council (WMSC) na een hoorzitting in Parijs besloten om het McLaren alle constructeurspunten af te nemen en een boete van 100 miljoen euro op te leggen.
Coureurs
De Mclaren-coureurs Lewis Hamilton en Fernando Alonso behouden wel hun punten.
Bron: rtlgrandprix.nl

- MiniMatt
- Mod virus alert!
Bericht
Bedankt voor de update. Zat het net ook te lezen op bbc sport... Terechte straf als het waar is, maar ik ben blij dat de rijders hun punten kunnen behouden! Ik zou het helemaal top vinden als Hamilton in zijn debuut jaar wint! Aan de andere kant, vraag ik me af of ze de doorgevoerde wijzigingen aan de mclaren voertuigen moeten terugdraaien? Als ze bewijs hebben van espionage, moeten ze ook weten wat er 'gejat' is toch?
- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Helemaal uit de race had gewoon de beste straf geweest
vals spelen is spelen met vuur en wie zich brand moet op de blaren zitten
Maar het laat wel zien dat de FIA het serieus neemt
Maar idd dan zouden ze nou wel met een compleet nieuwe auto moeten komen
Ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen
Greetz BigD

Greetz BigD
- iDarkDesign
- Transformer