Auto veilig op je balkon

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

Auto veilig op je balkon

12 mar 2006, 19:24

Kijk, hier was ik nou naar op zoek toen ik naar een huis op zoek was, maar helaas alleen nog maar in Duitsland te verkijgen.

Parkeer gewoon je auto op het balkon zodat je er steeds naar kunt kijken en niemand er bij kan.

Afbeelding

Toen ik op zoek was naar een huis heb ik zelfs gezocht naar een gerenoveerde boerderij (evt. in Duitsland) met binnenplaats waarbij je vanuit elk punt in het huis op de binnenplaats kan kijken waar natuurlijk mijn MINI zou komen te staan :mrgreen: .
Autoblog schreef:Als je zuinig bent op je auto, dan wil je natuurlijk zeker weten dat 'ie veilig geparkeerd staat. Dat wordt straks in Berlijn heel eenvoudig. Je neemt je auto gewoon mee naar boven en parkeert 'm op je balkon. In Berlijn wordt in 2007 een appartementencomplex gebouwd waarbij de auto in de lift mee naar boven kan.

De appartementen worden een "Car Loft" genoemd en zijn ontwikkeld door de Duitse architecten Manfred Dick en Johannes Kauka. Wat hun betreft staat niet alleen Berlijn op de agenda. De komende jaren zullen andere grote Duitse steden volgen. Het Car Loft is een ruim appartement, voorzien van een grote lift, die de bewoner binnen twee minuten met auto en al naar huis brengt of op straat zat. Gelukkig is balkon nog niet vol wanneer de auto is geparkeerd, want er is nog voldoende ruimte voor bijvoorbeeld een zwembad of een zandbak voor de kids. Leuk detail is dat wanneer de lift storing heeft, er kosteloos voor vervangend vervoer wordt gezorgd. Interesse in zo'n appartementje, de prijzen beginnen bij 450.600 euro
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mar 2006, 19:52

In Amsterdam heb je huizen waar er twee auto's boven elkaar "binnen" geparkeerd kunnen worden. Lijkt een beetje op deze versie. Heb de mensen ooit op tv gezien en hadden beide een Rover of MG daar wil ik vanaf zijn. een rode en een blauwe, netjes achter het glas nabij de eetkamertafel.
Gaat wat ver, lijkt me zo!

Maar desalnietemin. Geen schilderij meer nodig!
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 mar 2006, 19:52

"must have" :-PP
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 mar 2006, 19:56

Top idee, jammer dat het onbetaalbaar is. Maar misschien hebben we zoiets allemaal over 20 jaar?
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Yvon
Wingman
Contacteer:

12 mar 2006, 20:03

Toch even 'de baas' lief aankijken :roll:
Afbeelding

Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

12 mar 2006, 20:17

Als je daar woont weet je in ieder geval dat je buur een autoliefhebber is. Als je vrijgezel bent kun je er beter niet gaan wonen want het gehalte mannelijke vrijgezellen zal vrij hoog zijn (tenzij je daar naar op zoek bent) :)
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

12 mar 2006, 21:50

Zo iig ben je verlost van de kat van de buren. :lol:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 mar 2006, 22:35

Binnenkort voor school naar Berlijn. Studeer vastgoedmanagement/real estate dus is misschien wel een heel interessant project/object.
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 13 mar 2006, 09:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 mar 2006, 08:43

@Mini Poeper: Es en ik hebben allebei een ca. 50-urige werkweek. Vind ik toch wel genoeg geloof ik :wink:
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"

Terug naar “Kletshoek”