Verhuur van Cooper S, voor de lezer 'n raar verhaal wellicht

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
gerenger
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Verhuur van Cooper S, voor de lezer 'n raar verhaal wellicht

15 nov 2007, 20:01

L.s.

Misschien een raar bericht in uw ogen maar vooruit, bij deze dan. Allereerst is een Cooper S een gave bak om te zien. Als ik zoveel geld had zo'n auto te kopen zou ik het niet nalaten maar dan had ik waarschijnlijk ook ergens anders gewoond, bijvoorbeeld in Wassenaar.

Wat wil het feit? De dochter van mijn echtgenote, die zij 27 jaar geleden heeft moeten afstaan ter adoptie, is weer terug in haar en dus nu ook ons leven. Het contact gaat erg goed en daar zijn we blij mee en dankbaar voor.

To the point: Haar dochter gaat 7 december trouwen en zij is helemaal gek van mini's maar dan met name de Cooper S en in de kleur blauw. Zij wil dan ook in zo'n auto trouwen(zelf rijden) en wij proberen dat voor haar te regelen. Helaas..... het is een stuk moeilijker dan we dachten en lopen eigenlijk al tegen het onmogelijke aan.

Nu is onze vraag: Verhuurt u deze auto ook of weet u iemand die ons zou kunnen helpen. We hebben inmiddels elk respectabel autoverhuurbedrijf al aangeschreven of gebeld en zelfs de importeur kon ons tot op heden niet verder helpen. We zijn dan inmiddels ook van mening dat de kleur blauw een pré is en niet meer een must.

Wellicht dat een forum lid weet waar we een desbetreffende auto kunnen huren of wellicht dat iemand weet wie ons verder zou kunnen helpen.

Graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Gerrit Coops.
[email protected]
Help?
maus105
Bonkey

15 nov 2007, 20:05

blauw is de bom :mrgreen:
mso
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 nov 2007, 20:10

Hoog- en laagvlieger
gerenger
Nieuw Lid
Nieuw Lid

15 nov 2007, 20:43

mso schreef:silverline nl/cabrioverhuur_mini_cooper_cabrio
Deze hadden we ook al geprobeerd maar geen Cooper S in de collectie. En..... een cabrio moet het juist weer niet zijn.

Toch bedankt voor je genomen moeite. Wij gaan nog even door.

Met vriendelijke groet,

Gerrit en Gerda
Help?
jbcola
Brugse zot

15 nov 2007, 21:19

http://www.dockx.be/nl/minis_nl.html
Ze hebben zeker een checkmate te huur!! Die zijn blauwachtig :mrgreen:

:wink:
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 nov 2007, 21:24

gerrit en gerda,

Leuk initiatief dat jullie dit willen regelen. Maar het komt maar al te vaak voor dat er mini's gevraagd worden voor trouwerijen en andere festijnen. Nu zijn de meeste eigenaren super trots op hun bolide. (begrijpelijk overigens)
Het is een paar keer voor gekomen dat er mini's afgehuurd werden en deze met de norderzon zijn verdwenen.
Daarom zijn de meeste er huiverig voor om de auto uit te lenen.
Tevens is het niet voor diefstal maar ook wat betreft schades etc.

Desalniettemin wens ik je toch een succesvolle zoektocht toe om de gewenste cooper s te kunnen regelen.
gerenger
Nieuw Lid
Nieuw Lid

15 nov 2007, 22:14

JBCola en Kwebje,

Allereerst bedankt voor jullie reactie. Wat betreft dockx hebben we al contact. Helaas kunnen ze ons (nog) niet garanderen dat de bepaalde auto er zal zijn op de dagen 06/07/08-12-2007. We moeten daarom even afwachten maar omdat het kort dag wordt wat reserveren betreft zijn we ook andere wegen ingeslagen inmiddels. De topic op dit Forum is er één van.

Wat betreft het niet zo maar uitlenen(particulier verhuren), daar hebben we beeld en geluid bij. Ik weet zeker dat ook wij eerst 3500 keer zouden nadenken als het om onze eigen auto zou gaan en ik persoonlijk rijdt een huis tuin en keukenautotje. Maar goed, waarom dan de oproep op dit Forum? Omdat hier in onze ogen de kenners zitten die meer weten dan wij en misschien wel adressen. Dat een particulier een Cooper S zou verhuren zou heel erg gaaf zijn maar ook in onze ogen een Utopie.

Nogmaals bedankt voor jullie reactie en we blijven hopen op goede berichten die ons bij onze wens doen uitkomen.

Groetjes van ons,

Gerda en Gerrit.
Help?
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

15 nov 2007, 22:31

AutoRent La Blanche in Maastricht heeft een MINI One in de verhuur.
En AutoRent Ad Melissant in Tilburg heeft een MINI Cooper

Er zijn meerdere vestigingen die een MINI verhuren, echter heb ik er geen Cooper S tussen gezien. Soms staat er specifiek bij dat men niet voor trouwerijen verhuurd (men wil blijkbaar niet steeds rijst en confettie uit de auto verwijderen. :mrgreen: )

http://www.autorent.nl/lablanche/auto-h ... i_one.html
http://www.autorent.nl/admelissant/auto ... ooper.html

Voor een trouwerij is het misschien ook leuker om geen reclame van het verhuurbedrijf op de zijkant te hebben, wellicht effe een puntje om op te letten.
gerenger
Nieuw Lid
Nieuw Lid

15 nov 2007, 22:53

Hoi Robert,

Jij ook bedankt voor je reactie maar ook dat hadden we inmiddels al gevonden. Maar.... helaas, geen Cooper S en dan hebben we het niet eens over de kleur. Vanavond hebben we van een bedrijf uit Apeldoorn een tip gekregen die we morgen gaan proberen. Weinig kans werd er wel bij gezegd maar niet geschoten is altijd mis. We hebben voor die firma wel ee taart in het vooruitzicht gesteld mocht het wel lukken. :D

Het mag duidelijk zijn dat er ons veel aan gelegen is maar wel binnen de perken. We hebben ook 1 aanbieding gehad van een particulier maar helaas en prijs van € 500 per dag vinden wij zelfs te duur ondanks dat w het graag willen leveren. Het was niet eens in de kleur. Voor dat soort bedragen huren we ook een Ferrari en zelfs een Rolls komt dan binnen handbereik.

We doen ons best en kijken gewoon verder en we hoepn dat er toch reacties komen die het gewenste resultaat zullen brengen.

Nogmaals bedankt voor de genomen moeite en je reactie,

Met vriendelijke groet,

Gerda en Gerrit.
Help?
zegmaarboris
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Re: Verhuur van Cooper S, voor de lezer 'n raar verhaal well

15 nov 2007, 23:41

gerenger schreef:Als ik zoveel geld had zo'n auto te kopen zou ik het niet nalaten maar dan had ik waarschijnlijk ook ergens anders gewoond, bijvoorbeeld in Wassenaar.
Wassenaar droom opgeven en in je Mini gaan wonen?

Maar als serieuze reactie. Heb je dealers al benaderd? In 2003 zijn mijn vrouw en ik ook getrouwd in een (blauwe overigens) Mini die we van de dealer mee hadden gekregen omdat mijn eigen Mini nog niet geleverd was. Ik moest toen een gewoon huur contract voor dat ding tekenen bij die dealer.

(voor de volledigheid, was in mijn geval bij Jan de Jong in Hilversum)
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 nov 2007, 07:24

U heeft bericht
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 nov 2007, 07:49

Ik weet niet waar jullie wonen.. maarre.. misschien een GP iets voor ze?
gerenger
Nieuw Lid
Nieuw Lid

16 nov 2007, 17:12

Boris en Hans,

Helaas, het verzoek is een Cooper S het liefst blauw. En dealers hebben we ook al velen geprobeerd met resultaat niets, 0. We zullen de Jong nog even benaderen, wie weet. Bedankt voor jullie reactie en we kijken nog even verder.

Met vriendelijke groet,

G & G.
Help?
coendek
Stoepsleutelaar

16 nov 2007, 17:16

helaas is zilver niet de kleur.. ik woon in de buurt dus was makkelijk geweest ;)

succes met het vinden van de geschikte mini
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 nov 2007, 17:17

ook goed :wink: (GP is ook blauw en heet Cooper-S Works GP)

Terug naar “Kletshoek”