Weet iemand hier iets van? Op internet kan ik er niks over vinden maar heb nu al wel in 1 keer drie bekeuringen gekregen!!
Gr. Mitch
Traject controle A9 gemeente Haarlemmermeer????
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waaat
, waar op de a9 ongeveer. Ik kom er altijd op bij haarlem en ga dan ri amsterdam de a4 op en andersom. Ik rij hier regelmatig gewoon lekker 150. Welke plaats en richting op het je ze gekregen en is het geen flits oid. Van trajectcontrole wordt nergens gesproken namelijk.
Gr,
PP

Gr,
PP
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mitch,
hou er rekening mee dat er ook mobiele controles zijn met trajectcontrolles he! Denk daaraan!! Die staan meestal op de afsluitdijk bijvoorbeeld!
En een trajectcontrole op de A9.... uhm ik heb er nog niets over gehoord. Het gekke is dat je die bekeuringen altijd redelijk snel krijgt en Des en ik vlogen drie weken geleden of zo daar nog wel flink langs kan ik me herrinneren..... nog niks gehad tot op heden! Daarnaast praat niemand op welk forum dan ook over die dingen... dus verklaar je nader, want ik denk dat je gewoon flitst bent drie keer... of 1 keer en drie bonnen gehad....
Hoe kan het dat jij drie ineens krijgt? Dat is heel apart.... kijk eens goed wat je gekregen hebt, wat je moet betalen, wat berekent is en welke constatering je hebt staan op het blaadje?
MR
hou er rekening mee dat er ook mobiele controles zijn met trajectcontrolles he! Denk daaraan!! Die staan meestal op de afsluitdijk bijvoorbeeld!
En een trajectcontrole op de A9.... uhm ik heb er nog niets over gehoord. Het gekke is dat je die bekeuringen altijd redelijk snel krijgt en Des en ik vlogen drie weken geleden of zo daar nog wel flink langs kan ik me herrinneren..... nog niks gehad tot op heden! Daarnaast praat niemand op welk forum dan ook over die dingen... dus verklaar je nader, want ik denk dat je gewoon flitst bent drie keer... of 1 keer en drie bonnen gehad....
Hoe kan het dat jij drie ineens krijgt? Dat is heel apart.... kijk eens goed wat je gekregen hebt, wat je moet betalen, wat berekent is en welke constatering je hebt staan op het blaadje?
MR
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heej!
Ok ik moet duidelijker zijn...
Ik kreeg de bekeuringen in 1 keer onder ogen maar was ook een aantal weken niet thuis geweest dus ze zouden ook op verschillende data met de post gekomen kunnen zijn. Ik heb ze nu niet bij de hand maar zal ze dit weekend wanneer ik weer thuis ben even inscannen en posten. Het ging om bekeuringen van +/- 8 km/h te hard (+/- 28 euro) en er stond zeker trajectcontrole A9 gemeente haarlemmermeer!
@ MR; nog bedankt voor je tomtom tips... m'n vriendin is er blij mij!
GR. Mitch
Ok ik moet duidelijker zijn...

@ MR; nog bedankt voor je tomtom tips... m'n vriendin is er blij mij!
GR. Mitch
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als dat erop staat, laat ze het dan maar bewijzen... ronduit knap... Ik ben benieuwd wat erop staat. Trajectcontrole A4 kan wel heel goed dat is ook Haarlemmermeer....
Zeker de 4 voor een 9 aangezien 
En op de A4 ja daar ligt ie wel degelijk! Vergat het gisteren nog bijna
.... ff 100 KM/h gereden over een afstandje van 500 meter en je hoeft je geen zorgen meer te maken.
Geen dank gast! Geniet ervan he.... wel ff updaten
MR

En op de A4 ja daar ligt ie wel degelijk! Vergat het gisteren nog bijna

Geen dank gast! Geniet ervan he.... wel ff updaten

MR
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Op de A4 ligt ie alleen vanaf Hoofddorp tot Nieuw Vennep, de andere kant op niet
Ik was geflitst in Utrecht zondagochtend, god straft meteen als ik een keer vroeg op sta...
MR schreef:En op de A4 ja daar ligt ie wel degelijk! Vergat het gisteren nog bijna.... ff 100 KM/h gereden over een afstandje van 500 meter en je hoeft je geen zorgen meer te maken.
![]()
![]()
MR
Op de A4 ligt ie alleen vanaf Hoofddorp tot Nieuw Vennep, de andere kant op niet

Ik was geflitst in Utrecht zondagochtend, god straft meteen als ik een keer vroeg op sta...
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Laat ik maar hopen dat ze zich vergist hebben... dat scheelt weer wat euries!
GR. Mitch
Ja die ken ik ook! Maar op de bekeuring staat toch echt A9!! Ik reageerde even verbaasd als jullie...Des schreef:MR schreef:En op de A4 ja daar ligt ie wel degelijk! Vergat het gisteren nog bijna.... ff 100 KM/h gereden over een afstandje van 500 meter en je hoeft je geen zorgen meer te maken.
![]()
![]()
MR

GR. Mitch
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mitchell,
gewoon bezwaar aantekenen... desnoods even naar flitsservice.nl gaan en daar navraag doen hoe en wat. Er moeten meer mensen zijn, want dit is ronduit curieus. Een trajectcontrole op de A9... ik denk dat je gewoon geflitst bent.... want daar een trajectcontrole gaan maken voor het stuk waar men altijd in de file staat is totaal nutteloos.
MR
gewoon bezwaar aantekenen... desnoods even naar flitsservice.nl gaan en daar navraag doen hoe en wat. Er moeten meer mensen zijn, want dit is ronduit curieus. Een trajectcontrole op de A9... ik denk dat je gewoon geflitst bent.... want daar een trajectcontrole gaan maken voor het stuk waar men altijd in de file staat is totaal nutteloos.
MR
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Sow, nog even een topic onder het stof vandaag getrokken!
Er was inderdaad een fout gemaakt op mijn bekeuringen! Het moest inderdaad de traject controle zijn op de A4 waar ik bekeurd was. Het bleek een zooitje te zijn met de registratie van mijn bekeuringen, 2 bekeuringen bleken verdwenen te zijn uit hun database en heb er uiteindelijk maar 1 betaald. Waarschijnlijk, wanneer ik er tegenin was gegaan, had ik deze laatste bekeuring na veel gezeik ook niet hoeven te betalen. Ik was echter zo blij dat er twee "verdwenen" waren en bovendien de bekeuring die ik wel moest betalen de goedkoopste was dat ik hem maar gewoon betaald heb.
Ondertussen lag er van de week weer een nieuwe bekeuring op de mat van 4 km/h te hard, dat is weer 14 euro!
Gr.
Er was inderdaad een fout gemaakt op mijn bekeuringen! Het moest inderdaad de traject controle zijn op de A4 waar ik bekeurd was. Het bleek een zooitje te zijn met de registratie van mijn bekeuringen, 2 bekeuringen bleken verdwenen te zijn uit hun database en heb er uiteindelijk maar 1 betaald. Waarschijnlijk, wanneer ik er tegenin was gegaan, had ik deze laatste bekeuring na veel gezeik ook niet hoeven te betalen. Ik was echter zo blij dat er twee "verdwenen" waren en bovendien de bekeuring die ik wel moest betalen de goedkoopste was dat ik hem maar gewoon betaald heb.
Ondertussen lag er van de week weer een nieuwe bekeuring op de mat van 4 km/h te hard, dat is weer 14 euro!
Gr.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Ik rij elke dag over de A12 van Doorn naar Woerden en kom dus 3x trajectcontrole tegen op een dag. Nu weet ik meestal precies op het randje te rijden maar als ik mn banden weer eens oppomp wil ik weleens net erover heen gaan. Met als gevolg 5x bekeuring van 14 euro....

- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar het is echt klote idd! Als het druk is bij een traject controle valt het mee om je aan de snelheid te houden, maar zodra het wat rustiger is...
Gr.
Haha ja! Hopen dat ze bij jou ook een keer een foutje makenMaVaEe schreef:Ik rij elke dag over de A12 van Doorn naar Woerden en kom dus 3x trajectcontrole tegen op een dag. Nu weet ik meestal precies op het randje te rijden maar als ik mn banden weer eens oppomp wil ik weleens net erover heen gaan. Met als gevolg 5x bekeuring van 14 euro....![]()

Maar het is echt klote idd! Als het druk is bij een traject controle valt het mee om je aan de snelheid te houden, maar zodra het wat rustiger is...

Gr.
- YvonneB
- 4 op een rij!
Bericht
. Ik rij iedere dag (vrij vroeg) naar Amsterdam, nog zonder files. Als ik deze niet gebruik, rij ik echt véél en véél te hard. (Zeker over de A5 en N11). Sinds ik de wagen op deze functie laat rijden, heb ik daar geen last meer van
.
De N11 is ook zo'n fijne weg waar 's ochtends lekker door kunt rijden, maar deze weg staat ook berucht om de flitspalen etc. En naar 2 bekeuringen (op dezelfde plek
), gebruik ik de CC met 104 km/h...en geen bekeuring meer!
Lang Leve de Cruise Control.Mitchell schreef: Maar het is echt klote idd! Als het druk is bij een traject controle valt het mee om je aan de snelheid te houden, maar zodra het wat rustiger is...Gr.

De N11 is ook zo'n fijne weg waar 's ochtends lekker door kunt rijden, maar deze weg staat ook berucht om de flitspalen etc. En naar 2 bekeuringen (op dezelfde plek

Onze sponsors