heeft er al iemand de iphone van apple in zijn bezit?
had wel willen weten of het wat goed werkt?
zijn er mensen die dit eventueel meebrengen uit de states of er hier goedkoper en gekraakt kunnen aangeraken?
[web]http://www.apple.com/iphone/features/index.html#phone[/web]
iPhone van Apple
- jbcola
- Brugse zot
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vertel wat wil je?
Pluspunten:
+ enorme gadget
+ gehypt
+ aardige muziekspeler
+ Schitterende interface, die je na een aantal weken wel gezien hebt
- Belkwaliteit mager
- Groot
- Beperkt in mogelijkheden
- Geen video-opname
Beetje overklast product, maar zeker een leuke aanwinst. Ik heb nu een iPod Touch.... die gebruik ik liever dan de iPhone.
MR
Pluspunten:
+ enorme gadget
+ gehypt
+ aardige muziekspeler
+ Schitterende interface, die je na een aantal weken wel gezien hebt

- Belkwaliteit mager
- Groot
- Beperkt in mogelijkheden
- Geen video-opname
Beetje overklast product, maar zeker een leuke aanwinst. Ik heb nu een iPod Touch.... die gebruik ik liever dan de iPhone.
MR
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
zelf heb ik geen maar een vriend kan er vrij makkelijk aan geraken.
Laatst die gast er effe mee zien werken en show is het sowieso.
Geen flauw idee of ie goed werkt ofzo.
Ik dacht gehoord te hebben dat er problemen zouden zijn met het scherm omdat de batterij te dicht bij het scherm zit...
Laatst die gast er effe mee zien werken en show is het sowieso.
Geen flauw idee of ie goed werkt ofzo.
Ik dacht gehoord te hebben dat er problemen zouden zijn met het scherm omdat de batterij te dicht bij het scherm zit...
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hier in huis hebben er al 2 gevestigd, mn vader heeft er een, zijn buurman heeft er een en zo kan ik er nog wel 10 opnoemen.
Ik vind het een mooi apparaat! Jammer is dat er nog geen NL woordenboek voor te krijgen is en dat de edge/ wifi herkenning veel kuren heeft. Verder is het een fijn telefoontje.
Alleen hij's zo groot
iDD.......... wacht op een iPhone Nano
Ik vind het een mooi apparaat! Jammer is dat er nog geen NL woordenboek voor te krijgen is en dat de edge/ wifi herkenning veel kuren heeft. Verder is het een fijn telefoontje.
Alleen hij's zo groot

iDD.......... wacht op een iPhone Nano
- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
Heb alweer een paar maanden een iPhone. Kan niet anders zeggen dan dat' echt een TOP ding is! Wil geen andere telefoon meer. Ben fervent Apple gebruiken en dan is't echt een verlengstuk van waar je dagelijks mee werkt. Ben ergens gewoon domweg een gadget freak en ben dus ook zwaar verliefd op 't design. Maar hoe alles verder ook werkt een 'aanvoelt'. Heb bv. een HTC touch in mijn handen gehad, als je daar door een pagina scrolt moet je oppassen dat wat je met je vinger raakt niet meteen geselecteerd wordt. Bij de iPhone heb je bv. bij het scrollen door je telefoonboek daar absoluut geen last van. Coole trouwens van je adressen is dat als je op het adres wat bij een nummer hoort klikt je direct naar Google Maps wordt doorgeschakeld en daar meteen een 'pin' ziet van dit betreffende adres.
Mooie is ook dat er inmiddels erg veel 3rd party app's te downloaden zijn middels de 'installer' (soort van portal naar iPhone software). Heb nu bv. een camera progje draaien wat voor extra functionaliteit zorgt zoals zoom, burst, zwart-wit etc. Dat 'ie niet kan filmen...zal misschien nog even duren en dan werkt dat ook!
Van 't weekend een Parrot CK3100 kitje in de Mini geschroefd en ook dat is geen enkel probleem! Instappen, starten en iPhone en Parrot zijn met elkaar gepaired. Ideaal!
Mooie is ook dat er inmiddels erg veel 3rd party app's te downloaden zijn middels de 'installer' (soort van portal naar iPhone software). Heb nu bv. een camera progje draaien wat voor extra functionaliteit zorgt zoals zoom, burst, zwart-wit etc. Dat 'ie niet kan filmen...zal misschien nog even duren en dan werkt dat ook!
Van 't weekend een Parrot CK3100 kitje in de Mini geschroefd en ook dat is geen enkel probleem! Instappen, starten en iPhone en Parrot zijn met elkaar gepaired. Ideaal!
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor Apple freaks zeker aan te bevelen.... maar ik mis zoveel in da ding van wat ik gebruik....
Goede camera, wifi/voip, goede videocamera, goede belkwaliteit, toetsenbord, handsfree functie die redelijk is, MS Exchange mail, en nog vele apps die ik gebruik...
Sindskort ook Ovi op me Nokia, dat werkt ook grappig.... upload nu me content direct naar me Ovi account
Youtube, Hyves, Facebook, alles in 1
MR
Goede camera, wifi/voip, goede videocamera, goede belkwaliteit, toetsenbord, handsfree functie die redelijk is, MS Exchange mail, en nog vele apps die ik gebruik...
Sindskort ook Ovi op me Nokia, dat werkt ook grappig.... upload nu me content direct naar me Ovi account

MR
- ndenotter
- Mod virus alert!
Bericht
@mr: hij beschikt gewoon over WiFi hoor, tsja wat betreft belkwaliteit: die is prima naar mijn idee, zodra je tekst kunt/moet invoeren verschijnt er onderin een toensenbord, in mijn SYR topic meld ik dat ik net een Parrot heb ingebouwd: werkt ook prima, Exchange werkt dan niet, maar puur push mailtjes lezen in OSX mail gaat ook prima. Heb je er wel eens in je hanen gehad op geprobeerd? Aanstaande meet moet je de mijne gewoon maar effe proberen en aan een uitgebreide test onderwerpen
!

- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ndenotter, I know dat ie Wifi heeft, maar voip kan er niet mee en daar zweer ik op. Bellen voor niks over de gehele wereld als je maar een wifi punt hebt... ik kan het niet met de iPhone.
Idem voor het toetsenbord... dat werkt niet voor mij net zoals op de iPhone Touch. Ik ben journalist in de telecom dus ik ken hem door en door.....
:) Ik weet waarover ik praat. Ik heb er al zoveel gebruikt.... Leuk voor een tijdje, maar daarna leg ik hem weg en verstoft ie
Ik gebruik elke twee weken een andere telefoon en er is zoveel anders dat beter werkt als telefoon! niet zozeer als gadget, maar echt als telefoon.
We moeten wachten op versie 2 die wordt veel leuker....
MR
Idem voor het toetsenbord... dat werkt niet voor mij net zoals op de iPhone Touch. Ik ben journalist in de telecom dus ik ken hem door en door.....

We moeten wachten op versie 2 die wordt veel leuker....
MR