Filmpje en foto's

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Filmpje en foto's

02 apr 2008, 22:53

MR waar blijft dat filmpje of ben je nou nog niet thuis met die Cooper?

Hier alvast wat foto's van vandaag:

De heli:

Afbeelding

MR druk met z'n camera achterin de heli:

Afbeelding
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2008, 23:07

Gast komt eraan!! Inclusief me verhaal.... ik zag je online komen dus ik was al lang en breed thuis voordat jij met je Cooper S thuis was hahaha :D

Geef me een momentje ;)

MR
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2008, 23:21

Zoals door Des al gezegd, waren we vandaag weer eens op pad. Na gisteren lang en breed gereden te hebben in de 135i was het vandaag tijd om het duitse op te zoeken.... met nog wat werk onder de hand gelijk op pad gegaan richting de grens. Auto geparkeerd bij de Ikea in Duiven!

Des pikte me op en toen naar duitsland.... Bestemming was Weismann en de introductie van de nieuwe MF5 GT (met V10 van de BMW M5 aanboord) een kanon van een wagen en het schitterende nieuwe kantoor in de vorm van een Gekko (een soort hagedis en het teken van Wiesmann)! Gastvrij ontvangen, schitterende fabriek en veel gezien!! Ook vanuit de lucht, mijn eerste helicoptervlucht ooit.... 8) 8) :shock: briljant om mee te maken... alles gefilmd (Check youtube) De verhalen volgen allemaal nog op GTspirit...

Daarna naar Edo Tuning... dat was me iets zeg... een Maserati MC12, Ferrari FXX, Porsche GT3 (2x + nog veel meer Porsche geweld), Ferrari 599 Fiorano (in het wit), AC Cobra, speciale Porsche (Street legal wagen waarmee de snelste laptime ooit op de Ring is gereden), Lambo LMP640 (zonder motor)...... en ook allemaal getuned tot the max... Dit is de superieure versie van Beek... echt waar hier gaat het om PK's in honderdtallen... Je mini ff tunen... hier tunen ze Ferrari's, Maserati's, Porsches en Lambo's... Je wist niet wat je zag of hoorde.... Toppunt van de dag de 599 die gestart werd en waardoor je door middel van een afstandsbediening een klep in de uitlaat kon regelen... Kreeg je een soort geluidsverschil tussen een idiote Ferrari sound of iets wat leek op een Le mans wagen gekruist met een straaljager.... en allemaal street legal... dus als je je schoonmoeder zat bent knopje indrukken en ff langs haar huis rijden... ben je bij de buren klep weer dicht en hij is weer redelijk rustig!! :D:D:D:D:D Ook leuk als je iemand de straat laat uitrijden, kennis van je, afstandsbediening pikt en halverwege de straat de klep opent... die schrikt zich de pleuris....

Dit is echt het summum van de tuning wereld! Gewoon een complete Lambo motor slopen, tunen met 200 PK meer en dan terug erin zetten. Ik stond zelfs tussen de V12 blokken die open lagen... :s :s

Daarnaast wilde we je niet de volgende video onthouden! Legaal een politiewagen inhalen met 243 KM/H op de teller.... net voor de Nederlandse grens.... :D:D

MR
Laatst gewijzigd door MR op 02 apr 2008, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

02 apr 2008, 23:58

Hahah dat is echt vet 8) leuk dagje

Greetz BigD
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 apr 2008, 02:10

Zow hier is het artikel over de opening van de nieuwe Wiesmann fabriek, voor zover ik nog een normaal verhaal kon tikken na een hele dag scheuren en vermoeiende activiteiten :?

http://www.gtspirit.com/2008/04/03/new- ... -facility/

En nog een stukje met de exclusieve aankondiging van de Wiesmann roadster met 4.8 liter V8 en 5 liter V10:

http://www.gtspirit.com/2008/04/03/scoo ... alon-2009/
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 apr 2008, 08:28

Haha geweldig weer gasten! Dat is weer een mooi dagje geweest zie ik!
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 apr 2008, 10:21

Nou leuk dat jullie ook aan mij denken, voor dagje met de stiching uit ben ik ook wel voor in hoor :wink:

Nee hoor mannen, heel gaaf wat jullie weer gedaan en gezien hebben, alleen was ik nooit in dat tupperware helikoptertje gestapt.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.

Terug naar “Kletshoek”