weet niet of ik de goede keuze maak met de kletshoek..maar het volgende..
morgen komt de twingo aan bij de dealer.
hebben altijd gezegt dat we geen donkere ramen achter,maar laats een twingo gezien met donkere ramen achter..maar ja nu te laat om dat via de dealer te laten doen...
nu kan ik er ook folie op laten plakken..
nu is mijn vraag hoe en wat en waar en wat kost dat ongeveer.
waar moet ik opletten enz enz
alvast bedankt
pjé
Folie op je ramen
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mitchell
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hoihoi,
heb het andere topic gekeken en zag dat je goed moet opletten hoe en wat en bij wie.
was gisteren bij de dealer omdat de auto binnen is.
gelijk gevraagt over het folieen van de ramen.
hebben hun een bedrijf voor kost 150euro ongeveer.denk dat ik het dan gewoon bij de dealer laat doen.
de licht doorlaatbaarheid is volgens mij niet van toepassing omdat het om de achterramen gaat.
heb het andere topic gekeken en zag dat je goed moet opletten hoe en wat en bij wie.
was gisteren bij de dealer omdat de auto binnen is.
gelijk gevraagt over het folieen van de ramen.
hebben hun een bedrijf voor kost 150euro ongeveer.denk dat ik het dan gewoon bij de dealer laat doen.
de licht doorlaatbaarheid is volgens mij niet van toepassing omdat het om de achterramen gaat.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
De achterramen mag je in principe dichtverven als je zou willen ... het mag allemaal. Regels zien op de voorruit en de voorste zijruiten.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- k00s
- Nieuw Lid
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Maar dat is tegenwoordig geen probleem want bijna iedere auto heeft een rechter zijspiegel
Dit geldt ook als je bv een grote doos in de auto vervoerd en je kan geen gebruik maken van je achteruitkijkspiegel
Kees
Marcel, je hebt gelijk, maar volgens mij als de achterramen niet doorzichtig zijn ben je verplcht een rechter zij spiegel te hebben.mderijke schreef:De achterramen mag je in principe dichtverven als je zou willen ... het mag allemaal. Regels zien op de voorruit en de voorste zijruiten.
Maar dat is tegenwoordig geen probleem want bijna iedere auto heeft een rechter zijspiegel

Dit geldt ook als je bv een grote doos in de auto vervoerd en je kan geen gebruik maken van je achteruitkijkspiegel

Kees
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ja Kees dat klopt, maar dat had ik er niet bijgezet omdat iedereen een rechterspiegel heeft anno nu.
Je mag volgens de regels geen objecten plaatsen op de bijrijdersstoel die het zicht opzij belemmeren.
Theoretisch , als je dan folie op je achterruit hebt, en je de rechterspiegel niet kunt zien vanwege een halfhoge doos die er net voor zit, ben je toch weer in overtreding.
Je mag volgens de regels geen objecten plaatsen op de bijrijdersstoel die het zicht opzij belemmeren.
Theoretisch , als je dan folie op je achterruit hebt, en je de rechterspiegel niet kunt zien vanwege een halfhoge doos die er net voor zit, ben je toch weer in overtreding.
Gr, Marcel
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Of ben je zelf al een keer op de bon geslingerd.
Annet
Marcel, ken jij het wetboek uit je hoofd.mderijke schreef:Ja Kees dat klopt, maar dat had ik er niet bijgezet omdat iedereen een rechterspiegel heeft anno nu.

Of ben je zelf al een keer op de bon geslingerd.
Annet
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Je leest eens wat 

Gr, Marcel
- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
wat is een mooie donkerte voor de achter zijruiten en de achter ruit?
hoeveel % moet je laten tinten
hoeveel % moet je laten tinten
Onze sponsors