serieuze vraag:
mijn collega gaat binnenkort naar NY city, en ik zou hem een gunst willen vragen: een iphone voor me meebrengen.
nu, op de site van apple vind ik alleen modellen in combinatie met een abonnement, wat ik uiteraard niet wil.
kan iemand me op weg zetten waar ik moet zoeken ?
note: vraag nou niet allemaal om er extra mee te brengen, want zal al serieus mogen lobyen om er eentje voor mij vast te krijgen ...
Waar vind ik een iphone in New York City ?
- snans
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Een iPhone is in Amerika niet te koop zonder AT&T abonnement. Dat is ook direct één van de redenen waarom de iPhone in Europa niet goed verkoopt.
http://www.nu.nl/news/1537058/51/Europe ... eo%29.html
het is niet anders dan een gehackte kopen, en dat mag in de USA niet.
iDD
http://www.nu.nl/news/1537058/51/Europe ... eo%29.html
het is niet anders dan een gehackte kopen, en dat mag in de USA niet.
iDD
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Je kan wel een iphone kopen in amerika zonder abbo ik ken mensen genoeg die het kunnen. Gaat natuurlijk die niet in een AT&T shop kopen he, want dat is moeilijker. Gewoon in een Apple store, zij kunnen namelijk geen contracten verkopen van AT&T.
Gewoon unlocken wat niet illegaal is iDD. En alles werkt hier ook. Ik heb de mijne uit oxford en alles werkt hier ook. IK heb welliswaar ook nog bij mobistar een edge abbo genomen.
Gewoon unlocken wat niet illegaal is iDD. En alles werkt hier ook. Ik heb de mijne uit oxford en alles werkt hier ook. IK heb welliswaar ook nog bij mobistar een edge abbo genomen.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha, in de hal van het hotel tussen de twee toilet-deuren zat hij die Iphones te unlocken! Geweldig! Daar heeft iemand ook een foto van gemaakt. 

- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Eenmaal gekraakt werkt alles hier. Enige probleem waar ik tegenaan gelopen ben is dat mijn prive simkaart door het toestel niet geaccepteerd wordt, waarschijnlijk omdat het nog een Ben simkaart uit 1998 is. Al m'n andere T-mobile simkaarten doen het wel gewoon.snans schreef:hoi Jurgen
zijn er dan beperkingen ?
functionaliteiten die niet zullen werken hier ?
grtz
Benny's
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
In de winkel koop je gewoon een doosje waar de Iphone en wat accessoires inzitten, als je de iPhone thuis dan met je pc of laptop verbind begint ie te piepen over activatie (van het abonnement) via iTunes maar dat kan je dus gewoon omzeilen door hem te kraken.snans schreef:thnkx voor de reply's !!
enige wat me nog niet zo duidelijk is, is hoe het nu precies zit met het abo
moet je daarvoor papieren invullen, of zitten die gewoon mee in de doos om achteraf terug te sturen, of ... ?
Jurgen zei iets van itunes ?
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8