Lookalike

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Tijno
4 op een rij!
4 op een rij!

Lookalike

08 mei 2008, 13:40

Afbeelding

[quote]Skoda Fabia II krijgt sportiever uiterlijk
Voor wie de Fabia maar gewoontjes vindt, heeft Skoda twee oplossingen bedacht. De compacte hatchback, waarvan binnenkort een breakversie volgt, verschijnt vanaf september met een wit dak of Sport-pakket.
Zo'n contrasterend gespoten dak kennen we natuurlijk al van de Mini. Hier wordt het alleen in wit aangeboden. Zodra de Fabia in de fabriek in Mladá Boleslav volledig geschilderd is, worden de portieren en de kofferklep verwijderd en wordt het koetswerk afgeschermd. Het dak wordt licht opgeschuurd en vervolgens wit gelakt. Na het aanbrengen van een laag transparant vernis, na het drogen en het terugplaatsen van de gedemonteerde onderdelen is de operatie afgerond dit alles voor het echte Cooper effect.[quote]

Ik weet niet veel van de Fabia, maar ik weet wel wat ik hiervan vindt :shock: . Meeliften op het suc6 van de Mini???
crossbytje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

08 mei 2008, 14:53

Hier heb ik er al een aantal zien rondrijden, ik moet mij altijd inhouden om niet te beginnen lachen ermee. Koop dan een mini, of laat dat dak in de originele kleur, zo trekt het echt op niks!
smetje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2008, 15:24

gisteren ook zo één zien rijden, een grijze met wit dak :? trok op niet veel volgens mijn mening
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 mei 2008, 16:20

Zucht...ik snap dit soort dingen echt niet hoor :s
Dit is dezelfde onzin als allerlei stickers van tuningsmerken op je autoplakken en dan suggereren dat ie getuned is. Een wit dak en evt witte spiegels maakt een auto nog niet een MINI. Bovendien heeft helemaal niet eens elke MINI een wit dak en witte spiegels. Maar ja...
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Tijno
4 op een rij!
4 op een rij!

08 mei 2008, 20:38

smetje schreef:gisteren ook zo één zien rijden, een grijze met wit dak :? trok op niet veel volgens mijn mening
Ik had precies hetzelde, denk je dat je over de begroeide rotonde van de andere kant een Mini tegemoed komt !!! Komt er een wannebe aan :shock: . Dacht echt dat het een grap was, candid camera in de buurt, lachers op de late middag, een doorgeslagen schilder, nee wat bleek na ff google'n: Serieus waar! Naar mijn idee is de minimale voorwaarde voor een gekleurd dak toch wel dat je auto een "zwevend dak" moet hebben.
Maar goed hopelijk kom ik er nog eens wat tegen, altijd goed voor een brede glimlach :lol: .

Tijno.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 mei 2008, 20:50

Tijno schreef:Naar mijn idee is de minimale voorwaarde voor een gekleurd dak toch wel dat je auto een "zwevend dak" moet hebben.
Inderdaad. Ik heb er totaal geen problemen mee als iemand zijn auto een wit dak wil geven, maar op deze manier is het echt geen gezicht.
Tijno schreef:Maar goed hopelijk kom ik er nog eens wat tegen, altijd goed voor een brede glimlach :lol: .
Ach, als het geen Fabia is dan kom je wel een Swift tegen :O:

Afbeelding
Afbeelding
Tijno
4 op een rij!
4 op een rij!

08 mei 2008, 21:03

Ach, als het geen Fabia is dan kom je wel een Swift tegen :O:

Afbeelding

:lachuh :lachuh :lachuh het moet niet gekker worden.........
Tristan
Mod virus alert!
Mod virus alert!

09 mei 2008, 10:31

Volgens mijn collega hebben de bovenstaande auto's ook hetzelfde onderstel.
:s

Ik zeg tegen hem: Rij achter mij aan in jouw swift en gooi hem met 80 km/u door de bocht. Ik weet zeker dat IK niet degene ben die in de vaart belandt :mrgreen:

Terug naar “Kletshoek”