Eurovision
- crossbytje
- Bijna verslaafd
Bericht
Eurovision
Geen belgen, noch nederlanders in de finale, wel mislukte lordi klonen die hun kostuums vergeten waren en een bosnisch toneelstuk dat werkelijk nog erger was dan Ishtar, de belgische inzending...
- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
:9
Ik blijf het gewoon altijd lachen vinden
, en elke keer kijk ik er ook een. De dagen waar eurosong opvalt worden direct op bezet gezet. Nu met uitzondering van nu zaterdag
Maar ik neem het op hoor
Isthar vind ik echt een goed nummer, je moet een beetje verder luisteren dan je plaatste studio brussel zender. Er zijn genoeg andere muziekgernes die het luisteren waard vinden. Je moet er gewoon open voor staan. Kijk maar naar klassieke muziek. Hoeveel mensen horen dat graag? Gechangel zouden ze hier zeggen
Je moet is weten hoe moeilijk het is. Maar de grootste respect heb ik nog voor de mensen die a capella kunnen zingen, dat zijn zangers, niet die idooltjes van afgelopen jaren...
just my 2cents

Isthar vind ik echt een goed nummer, je moet een beetje verder luisteren dan je plaatste studio brussel zender. Er zijn genoeg andere muziekgernes die het luisteren waard vinden. Je moet er gewoon open voor staan. Kijk maar naar klassieke muziek. Hoeveel mensen horen dat graag? Gechangel zouden ze hier zeggen

just my 2cents

Onze sponsors