Let's MINI schreef:Nee joh Naatje.. Ze zijn juist niet leverbaar voor MINI met elektrisch inklapbare buitenspiegels... Dus op jou MINI kunnen ze gewoon..
Wat denk je ik heb een PW MINI zal ik roze erop doen.. Mijn mannelijke collega's vinden het maar niks....
Owww dan heb ik het niet goed gelezenLet's MINI schreef:Nee joh Naatje.. Ze zijn juist niet leverbaar voor MINI met elektrisch inklapbare buitenspiegels... Dus op jou MINI kunnen ze gewoon..
Wat denk je ik heb een PW MINI zal ik roze erop doen.. Mijn mannelijke collega's vinden het maar niks....
kijk dat is een mooi duidelijk verhaal. Dank je Marcel!!Marcel Always Open schreef:Ze zijn leverbaar voor "mechanisch terugklapbare spiegels'" dat zijn dus niet de electrisch terugklapbare spiegels.
Marjon, "covers" gaan over de bestaande spiegelkap heen , maar ik wist niet eens dat er nog covers op de markt bestaan...
Voor de binnenspiegel (hier niet aangeboden) bestaan geen hele kappen dat zijn wel altijd covers.
De hierboven beschreven spiegels zijn gewoon complete spiegelkappen en geen covers. Ze zijn te (de)monteren door met een lange platte schroevendraaier de clipjes weg te klikken nadat je de spiegel electronisch helemaal omhoog hebt gedraaid. Let op bij demonteren spiegelkappen : ----> VANGEN!! Leg er iets zachts onder dat ze niet kapotvallen. Dit is niet overdreven. Ze zijn ineens los en vallen op straat kapot.