Blont-007 schreef:Ja goed gelukt hè, volgende x een rood shirt met witte cabbie en zwarte kap!

gr, PC
Blont-007 schreef:Ja goed gelukt hè, volgende x een rood shirt met witte cabbie en zwarte kap!
Maak je nou weer een geintje.. Agh, ik heb um al, kon niet wachten...florisvandam schreef:ladies ik zal aanstaande vrijdag naar Curacao vertrekken speciaal om voor jullie een paar tisento cabrio bedels te scoren.
Hou dit topic in de gaten want als ik de prijs weet zal ik dat hier vermelden.
Als jullie me laten weten hoeveel ik er mee moet nemen haal ik ze.
De betalingen komen na de vakantie wel, maar o wee als ik moet wachten op mijn geld![]()
![]()
Dus dames de hand op de knip en geen kleding meer kopen want jullie hebben toch al genoeg zooi in de kast liggen!!!
gr.
floris
heb gezegd dat ik voor jullie zou kijken Linda, maar ja jij ws weer te ongeduldig heLet's MINI schreef:Maak je nou weer een geintje.. Agh, ik heb um al, kon niet wachten...florisvandam schreef:ladies ik zal aanstaande vrijdag naar Curacao vertrekken speciaal om voor jullie een paar tisento cabrio bedels te scoren.
De betalingen komen na de vakantie wel, maar o wee als ik moet wachten op mijn geld![]()
![]()
Dus dames de hand op de knip en geen kleding meer kopen want jullie hebben toch al genoeg zooi in de kast liggen!!!
gr.
floris
ik zit elke dag op het forum in Curacao dus laat het me maar weten Lin, komt helemaal goed!!Let's MINI schreef:Ja, ik ben al aan het zoeken welke ik wil.. Maar er zijn er zo veel...
ooooooooooooooooohhhhhhh, had dit nog niet gezien, echt leuk Ida.Blont-007 schreef:Hoe gaat tie van jou Pretty, die van mij heeft al 1 wiel!![]()
Laat maar weten Floris ... €.....florisvandam schreef:ladies ik zal aanstaande vrijdag naar Curacao vertrekken speciaal om voor jullie een paar tisento cabrio bedels te scoren.
![]()
gr.
floris
Komt goed hoor Karin, als je straks weer wat adem en tijd hebtkarretje schreef:ooooooooooooooooohhhhhhh, had dit nog niet gezien, echt leuk Ida.Blont-007 schreef:Hoe gaat tie van jou Pretty, die van mij heeft al 1 wiel!![]()
![]()
Zucht , waarom heb ik zo weinig tijdvind dit zoooo leuk.....
Leuk he karretje? We hebben nog veel meer ideetjes hoor. Is aan jou om ns vrij te nemen, dus pak je agenda!!karretje schreef:ooooooooooooooooohhhhhhh, had dit nog niet gezien, echt leuk Ida.Blont-007 schreef:Hoe gaat tie van jou Pretty, die van mij heeft al 1 wiel!![]()
![]()
Zucht , waarom heb ik zo weinig tijdvind dit zoooo leuk.....
Onze sponsors