Girlzzzzzzzz
- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Volgens mij lagen er ook van die haakjes bij het Kruidvat (in Vlissingen tenminste). Heb nog getwijfeld, maar meestal is mijn tas zo vol geladen, dat ik bang ben dat de hele tafel om kiept als ik hem daaraan hang
.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Ik kon niet kiezen dus heb ze maar alle drie genomen
ze zijn super!!!! 
ik neem vrijdag wel mee. Kunnen we het tafeltje in evenwicht houden
Tenminste als jou doos bonbons niet zwaarder is hihi.......

gr, PC

-The MINI is simply too beautiful to be true-
BMW X3 schreef:En waar blijven de foto's nou?Pretty Cooper schreef:Clubmenneke schreef:Dit is het echt helemaal hoor.
handbag hooker
Bijna net zo trendy als je MINI
En helemaal bling bling
Ik heb er 1 gevonden!! wow helemaal leuk!!! Strakkies ff foto......
Tis wel ff wennenMaar m'n tassie hangt er netjus bij
![]()
![]()
gr, PC
Neem je die hooker even mee vrijdag. Even kijken of het werkt.![]()
Annet
Ik kon niet kiezen dus heb ze maar alle drie genomen

ik neem vrijdag wel mee. Kunnen we het tafeltje in evenwicht houden

gr, PC

Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 29 apr 2009, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.

- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Leuk he zijn ze.. Ik zat ook te twijfelen, had er bijna één besteld.. Ga er dan toch maar een paar bestellen... Heb ik meteen een leuk moederdag cadeautje....
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

gr, PC

Ja goed idee, leuk moederdag cadeautje. Thanks voor de tipLet's MINI schreef:Leuk he zijn ze.. Ik zat ook te twijfelen, had er bijna één besteld.. Ga er dan toch maar een paar bestellen... Heb ik meteen een leuk moederdag cadeautje....

gr, PC

- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Oh, heb ze net besteld.. Zie je berichtje net te laat.. Maar je krijg geen korting denk ik al je er meer afneemt..
- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

[web]http://www.didi.nl/home.php[/web]
Toch , toch wel leuk als je vriendjes bij een keten hebt..... mmmm wat zullen we volgende keer ns voor slogan verzinnen.......
Zie nu overal m'n MINI
En dan heb ik het nog niet eens over de nieuwe zomercollectie van Mexx die er aan zit te komen: "Pretty Hot-Pretty Cool ".....
Vandaag weer ns lekker geshopd bij een outlet in Nieuwkuijk, thanks to you Floris!!
geweldig gekke paarse schoenen voor 'n tientje!!! en een truitje en short en......
gr, PC
Toch , toch wel leuk als je vriendjes bij een keten hebt..... mmmm wat zullen we volgende keer ns voor slogan verzinnen.......

Zie nu overal m'n MINI

Vandaag weer ns lekker geshopd bij een outlet in Nieuwkuijk, thanks to you Floris!!

gr, PC
Laatst gewijzigd door Pretty Cooper op 30 apr 2009, 10:39, 2 keer totaal gewijzigd.

- Kees en Annet
- Racende reporter
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Dare to be different ......
Gezellig tot vrijdag. Doen we ffies MINI-pants passen.....
gr, PC

Is goed AnnetBMW X3 schreef:Dus vrijdag in het nieuw?![]()
Ik ga jou eens goed van dichtbij bekijken hoor.
Annet

gr, PC

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Jaaaaa lijken er wel heel veel op. En dat voor 5 euro!!!
Hee kom jij ns naar een meet..... Ben erg benieuwd naar je, alleen je naam spreekt me al aan
en natuurlijk je PW. PW RULES!!!!
gr, PC:))

shopalicious schreef:Volgens mij lagen er ook van die haakjes bij het Kruidvat (in Vlissingen tenminste). Heb nog getwijfeld, maar meestal is mijn tas zo vol geladen, dat ik bang ben dat de hele tafel om kiept als ik hem daaraan hang.
Jaaaaa lijken er wel heel veel op. En dat voor 5 euro!!!
Hee kom jij ns naar een meet..... Ben erg benieuwd naar je, alleen je naam spreekt me al aan

gr, PC:))

- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Ik ben er vrijdag ook bij, als het tenminste allemaal nog past bij de mac hahaha. Dus dan kunnen we eens kennismaken. PW rules zeker, vooral als tie zo mooi bestickerd is als die van jou. Ben jaloers hoor. Mini met een ladies touch!

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

gr, PC

Hey ja gezellig, tot vrijdag!!!!shopalicious schreef:Ik ben er vrijdag ook bij, als het tenminste allemaal nog past bij de mac hahaha. Dus dan kunnen we eens kennismaken. PW rules zeker, vooral als tie zo mooi bestickerd is als die van jou. Ben jaloers hoor. Mini met een ladies touch!

gr, PC

- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Ik zag deze op ebay en moest ineens aan jullie denken....
[img][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 47-410.jpg[/img]
[/img]
Groetjes,
Tamara
[img][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 47-410.jpg[/img]
[/img]

Groetjes,
Tamara

- shopalicious
- Be Mini
Bericht
Helaas heb ik je vrijdag net gemist, PC. Ik moest toch al op tijd weg. Nooit zijn die mannen vroeg thuis, maar dan zul je net zien... En idd, manlief kwam vrijdag precies om 20.00u thuis na een weekie skieën.Pretty Cooper schreef:Hey ja gezellig, tot vrijdag!!!!shopalicious schreef:Ik ben er vrijdag ook bij, als het tenminste allemaal nog past bij de mac hahaha. Dus dan kunnen we eens kennismaken. PW rules zeker, vooral als tie zo mooi bestickerd is als die van jou. Ben jaloers hoor. Mini met een ladies touch!![]()
![]()
![]()
![]()
gr, PC

Onze sponsors