Ik stem ook voor meeten op de foodstrip en dan in treintje er heen rijden. ALTIJD al in een treintje willen rijden met de MINI

X2!!!!!Shag schreef: Ik stem ook voor meeten op de foodstrip en dan in treintje er heen rijden. ALTIJD al in een treintje willen rijden met de MINI
hier wordt geskate dus wel wat blikjes redbull en zo, voor zover ik zag geen glas en andere rommel, blijft echter opletten, maar we gaan met zovelen, zal wel goed komenossie1972 schreef:1,5 jaar geleden ook een graffiti shoot gedaan, maar dan op het NDSM terrein in A'dam Noord.
Veel ruimte en makkelijk te bereiken, alleen veel troep op het terrein dus grote risico op een lekke band.![]()
Maar de graffiti is lang niet zo mooi als daar in Zaandam.![]()
en als jij een plaksetje hebt, heb ik een compressor voor jewall-e schreef:hier wordt geskate dus wel wat blikjes redbull en zo, voor zover ik zag geen glas en andere rommel, blijft echter opletten, maar we gaan met zovelen, zal wel goed komenossie1972 schreef:1,5 jaar geleden ook een graffiti shoot gedaan, maar dan op het NDSM terrein in A'dam Noord.
Veel ruimte en makkelijk te bereiken, alleen veel troep op het terrein dus grote risico op een lekke band.![]()
Maar de graffiti is lang niet zo mooi als daar in Zaandam.![]()
Onze sponsors