En ik sluit me aan bij de "behind the scenes/making off" tour

Dit klopt, heb twee jaar geleden een groepsrondleiding georganiseerd en moest vooraf de voorwaarden tekenen. Geen pacemaker of defibrillator etc was een van de voorwaarden.Pa mag met zijn ICD de fabriek niet in meen ik.
Beter goed voorbereid......Marcel Always Open schreef:Alle robots geven electromagnetische straling af... Dat zou de werking van de pacemaker kunnen verstoren.
Theoretisch natuurlijk.
Ja idd, je wilt niet dat zo'n ding op hol slaat denk ik zo.wjhoogduin schreef:Beter goed voorbereid......Marcel Always Open schreef:Alle robots geven electromagnetische straling af... Dat zou de werking van de pacemaker kunnen verstoren.
Theoretisch natuurlijk.
jij kijkt zeker geen discovery?Jurgen schreef:Ja idd, je wilt niet dat zo'n ding op hol slaat denk ik zo.wjhoogduin schreef:Beter goed voorbereid......Marcel Always Open schreef:Alle robots geven electromagnetische straling af... Dat zou de werking van de pacemaker kunnen verstoren.
Theoretisch natuurlijk.
Maar is het niet zo een broodje aap verhaal? Zoals de gsm stralen die vliegtuigen naar beneden halen?
Welke ben jij, die kaartrijder of de coureur?mushrop schreef:Dit lijkt mij nou leuk! Onder voorbehoud van datum gaan wij ook mee..
Interesse:
1. Jurgen
2. Oli
3. Ida en Paul
4. Shag + Iemand, vriendin eens pijlen of het haar wat lijkt anders zoeken we een andere kaartlezer![]()
5. Naatje en Olaf
6. Marcel
7. Wjhoogduin
8. Seirv
9. Mats
10. Mushrop & Clubwife
Heb eens een ICD op hol zien slaan. Zette juist het hart van de patient/drager in fibrilleren ipv eruit te halen.Jurgen schreef:Ja idd, je wilt niet dat zo'n ding op hol slaat denk ik zo.
Onze sponsors