Schrijf me alvast op het lijstje!

X2, maar blijf nog even op de twijfellijst..mushrop schreef:Ik doe m'n best, en ik denk dat het wel gaat lukken.
Had je nu maar een..... of wacht, je hebt een MINI !!!!Woosh! schreef:X2, maar blijf nog even op de twijfellijst..mushrop schreef:Ik doe m'n best, en ik denk dat het wel gaat lukken.
ligt er een beetje aan hoe het vrijdag gaat, omdat ik de komende tijd op vrijdag in Lemmer zit(ja, dat is in Friesland..)
Dus ik moet een flink stukje rijden om dan 's avonds in Breda te zijn
goed dat je het zegt! rond wat uur rollen jullie er meestel heen?DiabloPvA schreef:Nee die is het niet
BREDA Steenakker
Veldsteen 4
4815 PK BREDA
daar is het wel
KLOPT! Dat is waar ook en nog een meevaller, de Lemmer bezoeken zijn twee weken opgeschoven, dus ik zit op vrijdag in UtrechtShag schreef:Had je nu maar een..... of wacht, je hebt een MINI !!!!Woosh! schreef:X2, maar blijf nog even op de twijfellijst..mushrop schreef:Ik doe m'n best, en ik denk dat het wel gaat lukken.
ligt er een beetje aan hoe het vrijdag gaat, omdat ik de komende tijd op vrijdag in Lemmer zit(ja, dat is in Friesland..)
Dus ik moet een flink stukje rijden om dan 's avonds in Breda te zijn![]()
![]()
Ik dacht dat jij, samen met 2 van je NewMINIClub-buddies, een pact hadden besloten?BigD schreef:ik ben geen twijfelaarmaar kan best wel eens zijn dat ik niet kan
![]()
Onze sponsors