29 April: NewMINIclub circuitdag, Zandvoort
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
damn.....ik wil dit ook. Ik kom sowieso de 29e..!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klinkt goed Hans.
Servicetruck van Beek aanwezig
Ik heb trouwens even de topic titel aangepast zodat NewMINIclub in correcte hoofdletters geschreven staat.
Ik weet, ik ben een pietlut.
Ik hoop dat ik zo goed gecommuniceerd heb en sorry dat ik het niet vooraf gevraagd heb.

Ik heb trouwens even de topic titel aangepast zodat NewMINIclub in correcte hoofdletters geschreven staat.
Ik hoop dat ik zo goed gecommuniceerd heb en sorry dat ik het niet vooraf gevraagd heb.
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Nee Berthil want je hebt het eerst gedaan en daarna pas gecommuniceerd!Berthil schreef:Klinkt goed Hans.

- astegerman
- 4 op een rij!
Bericht
Hmmm dit lijkt me wel heel gaaf, durf zelf niet mee te rijden, maar dan kom ik misschien wel kijken. En als er toevallig iemands is die nog plaats heeft zou het geweldig zijn als ik een aantal ronden mee zou mogen rijden 

british racing green classic mini & mini cooper 2005 met aerokit
- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Aantal aanmeldingen nu! Gaat goed
Als je mee wil doen graag even dit lijstje quoten
Deelnemers:
*Hans - Lotus 340R 13.00-17.00uur
*Berthil - Cooper-S 13.00-17.00uur
*Chill-es - Cooper-S halve dag
*Denzig - Cooper-S
*Ricktolboom - Clio RS
*Roman Boed - Porsche GT3, Hele dag
*Mushrop - Cooper-S
*Aad - Donkervoort Duratec 13.00-17.00uur
*
Wel even aangeven of je een hele dag of halve dag wil rijden, svp!
Ik en Klaas zijn er de hele dag en ik kan in de ochtend instructie geven, in de middag wil ik graag zelf rijden.. (meerijden kan altijd)
Klaas kan ook in de middag instructie geven.

Als je mee wil doen graag even dit lijstje quoten
Deelnemers:
*Denzig - Cooper-S
*Ricktolboom - Clio RS
*Roman Boed - Porsche GT3, Hele dag
*Mushrop - Cooper-S
*Aad - Donkervoort Duratec 13.00-17.00uur
*
Wel even aangeven of je een hele dag of halve dag wil rijden, svp!
Ik en Klaas zijn er de hele dag en ik kan in de ochtend instructie geven, in de middag wil ik graag zelf rijden.. (meerijden kan altijd)
Klaas kan ook in de middag instructie geven.
Laatst gewijzigd door Hans op 17 mar 2010, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Chill-es
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoals ik al eerder aan gaf kom ik een halve dag rijden en wil ik graag instructie. Welke helft van de dag weet ik nog niet zeker, ben er ver der de hele dag bij.
Een kennis van mij is ook erg enthousiast, is het ook mogelijk voor non-miniclubbers om mee te doen (Golf GTI 2009, 240pk)?
Een kennis van mij is ook erg enthousiast, is het ook mogelijk voor non-miniclubbers om mee te doen (Golf GTI 2009, 240pk)?
- Aldwin
- 4 op een rij!
Bericht
dan moet je wel hele goede lijnen rijden.
ben ook nog aan het onderhandelen met vrouwlief
ga er zeker zijn die dag!
Inderdaad, weet het, maar ben wel bang om met 90 pk toch beetje voor joker te rijdenHans schreef:Pk's is niet alles.. het gaat veel meer om de juiste lijnen, het is juist veel leuker om met minder pk's sneller te zijn dan met iemand met veel pk's.Aldwin schreef:hmm zou in elk geval graag een keer mee willen 'rijden' en zeker foto's willen maken.
ga dit topic volgen....
heb niet de pk's om zelf de baan in te gaan met de Mini
Gewoon inschrijven als je dit leuk vind, niet poetsen maar rijden is het motto!!

dan moet je wel hele goede lijnen rijden.
ben ook nog aan het onderhandelen met vrouwlief

ga er zeker zijn die dag!
- minipino
- Mod virus alert!
Bericht
Yep ik ben er bij!!!
Deelnemers:
*Denzig - Cooper-S
*Ricktolboom - Clio RS