Goed dat je er ook bij bent.Wibo works schreef:Schrijf mij ook maar in voor deze rit.

Fijn dat je je opgegeven hebt.Ilonka schreef:Hallo dit wordt mijn 1e Mini rit met mede eigenaren. Ik ben erbij.

Jullie staan genoteerd

Niet zeuren. Gewoon komen met de TT. Er is altijd wel plek in een Mini.Miniboard schreef:Hallo Harry en Marian,
Net terug ut de Alpen en wat lees ik lees ik dat jullie rit heeft een datum gekregen.
Kom met de TT...oh sh*t zie dat het een MINI-rit is ...mss een stoeltje van één van mijn buddie's..dus o.v.b.
Gewoon meekomen, en achteraan sluitenMiniboard schreef:Hallo Harry en Marian,
Net terug ut de Alpen en wat lees ik lees ik dat jullie rit heeft een datum gekregen.
Kom met de TT...oh sh*t zie dat het een MINI-rit is ...mss een stoeltje van één van mijn buddie's..dus o.v.b.
Je hoeft het niet te zeggen, hoor.Blackbird schreef:Vanuit het Carnavaleske Zuiden en verkleed als.....zeg ik niet![]()
Zou er een camera bestaan, die dat op de gevoelige plaat kan vastleggen, zonder het te begeven???Marcel Always Open schreef:Je hoeft het niet te zeggen, hoor.Blackbird schreef:Vanuit het Carnavaleske Zuiden en verkleed als.....zeg ik niet![]()
Als je maar foto's plaatst!
Onze sponsors