FF voorstellen
- cooperscf
- Nieuw Lid
Bericht
FF voorstellen
Beste Mini-fans, Net deze leuke site ontdekt en me meteen aangemeld. Nadat ik 5 jaar een liquidyellow Cooper heb gereden (erg opvallende kleur, overigens) nu overgestapt en gepromoveerd naar een mooie zwarte Cooper S met checkered flag motief op dak, spiegels en (ja ja) de ventieldopjes! Erg luxe uitvoering (HK-audio, PDC, enz) en lekker pittig. Slechts 15000km op de teller. Heb zelf een reisburo, dus als er nog mensen zijn, die een adresje zoeken voor tijdens een van hun toertochten in Europa, laat het maar even weten. Hoe krijg ik overigens mijn checkered flag mini in de mini-parking? Veel rijplezier!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hé welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op de forums en te zien tijdens de vele meetings.
gr.
floris
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Colmena
- Mod virus alert!
Bericht
Tot meetzzzzzzzzzzz
Re: FF voorstellen
Welkom op de site! Als je een foto van je mini in je gallery zet en een mail (pm) stuurt naar Berthil, dan komt het goed met de checkered flagcooperscf schreef:Beste Mini-fans, Net deze leuke site ontdekt en me meteen aangemeld. Nadat ik 5 jaar een liquidyellow Cooper heb gereden (erg opvallende kleur, overigens) nu overgestapt en gepromoveerd naar een mooie zwarte Cooper S met checkered flag motief op dak, spiegels en (ja ja) de ventieldopjes! Erg luxe uitvoering (HK-audio, PDC, enz) en lekker pittig. Slechts 15000km op de teller. Heb zelf een reisburo, dus als er nog mensen zijn, die een adresje zoeken voor tijdens een van hun toertochten in Europa, laat het maar even weten. Hoe krijg ik overigens mijn checkered flag mini in de mini-parking? Veel rijplezier!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom hierzo! Mooi Cooper Sje zeg!
Heel veel rijplezier. Kom hem eens laten zien aan ons op een van de meets. 

Onze sponsors