Hoi mede MINI rijders. Ik volg al enige tijd jullie geweldige site en ben bijzonder enthousiast. Ik rijd ongeveer drie jaar MINI en ben nu "al" aan mijn derde toe. Niet dat ik ontevreden was, maar de Cooper Checkmate was mijn ultieme droom, maar de blauwe stoelen e.d. konden mij niet bekoren. Ik heb er nu eentje op de kop weten te tikken met zwarte lederen stoelen etc. Gewoon helemaal top! Na twee One's nu een Cooper is toch wel enig verschil. Het rijdt super en ik ben dan ook zeer tevreden. Ik ben niet zo'n "knutselaar", dus heel veel zal er aan de Cooper niet veranderd worden. Hij is dan ook al heel compleet, schuifdak (panorama, striping, regensensor, PDC etc)
Ik ben zelf woonachtig in Brabant en werkzaam in Rotterdam. Ik ben gehuwd en het huwelijk was ook onze eerste kennismaking met de MINI. In een BRG zijn we namelijk getrouwd en het virus had ons te pakken! We waren bijzonder blij met onze eerste One met checkered flag en spiegelkappen. De Seven als opvolger was ook een heel leuke auto en nu de Checkmate: Is gewoon top! Ik rijd ook motor (ook een engelse - Triumph) in BRG. Daarnaast hebben we wat beestenboel op de boerderij (geiten , schapen, kippen e.d.) en mijn hobby's zijn naast de MINI en motor: reizen (Thailand) lezen, fietsen, muziek luisteren en heerlijke lange wandelingen maken. Mini United en de MINI Plant hebben we beiden bezocht. Helemaal top!
Ik hoop jullie eens te ontmoeten bij een van de vele meetings die jullie hebben. Jullie hebben me in ieder geval heel enthousiast gemaakt.
Ik merk wel dat ik niet erg handig ben met de computer, maar de foto's van de Checkmate staan onder mijn profiel: Minihenk.
Tot ziens en heel veel veilige kilometers toegewenst.
Ik stel me even voor......
- Minihenk
- 4 op een rij!
Bericht
Henk
Bedankt! Leuk dat je de foto's er bij hebt gezet. Hoe doe je dat?MR schreef:Henk, super nog een Checkmate rijder erbij!!! Ik zal je foto's hieronder er even bij zetten. Veel plezier met je nieuwe auto... Ik vind zelf de stoelen wel erg geslaagd past enorm goed bij de auto!
Op naar de volgende meeting....
MR
Henk
- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Ik stel me even voor......
Ik geef je helemaal gelijk, niet dat ik enig moment spijt heb had van mn MINI, maar achteraf had ik beter voor een compleet leren stoel kunnen gaan (had toen niet eens een meerprijs op mijn uitvoering)Minihenk schreef:de blauwe stoelen e.d. konden mij niet bekoren. Ik heb er nu eentje op de kop weten te tikken met zwarte lederen stoelen etc. Gewoon helemaal top!
Onze sponsors