kun je wel zeggen, ik heb bijna geen tijd meer om te werkencoendek schreef:yeah!! nog een PS erbij
Welkom en nog veel plezier en succes met de aankomende verslaving
Coen
Zal me ook eens voorstellen!
- Ronald Wijnen
- 4 op een rij!

Bericht
Daar istie dan!
Inmiddels zit er ook een cooper S uitlaat onder,klinkt weer een stukje leuker

M'n AST onderstel staat er inmiddels ook onder, niet extreem tot nu toe maar dat kan altijd nog!

En mijn interieur;

Ronald
Inmiddels zit er ook een cooper S uitlaat onder,klinkt weer een stukje leuker

M'n AST onderstel staat er inmiddels ook onder, niet extreem tot nu toe maar dat kan altijd nog!

En mijn interieur;

Ronald
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nice hoor! Dat rood in het interrieur is ff schrikken, ik ben dat saaie grijs/zwart gewend hè
Staat 'm niet slecht hoor!
- Ronald Wijnen
- 4 op een rij!

Bericht
Dat had ik ook,maar ik vind het wel netjes erbij passen, mischien dat ik nog wel eens te deur panelen voor en achter ga vervangen door zwarte stukken
Ronald
Ronald
- Ronald Wijnen
- 4 op een rij!

Bericht
De S uitlaat zit er inmiddels onder, ben alleen echt niet tevreden over de achterbumper strip, dat past niet echt op een one bumper, daar moet ik nog eens wat anders voor verzinnen
M'n dak is inmiddels weer stickerloos,ik zit eraan te denken om m'n dak samen met een cooper s spoiler zwart te laten spuiten
Die meet moet er inderdaad maar eens komen, sinds ik in de mini rijd zie ik er ineens super veel rijden
Dat is nou nog eens een goed ideekwiebje schreef:keer een brabant meet organiseren in Valkenswaard bij de griek bijv:D
Er komen steeds meer mini's uit brabant er bij
De S uitlaat zit er inmiddels onder, ben alleen echt niet tevreden over de achterbumper strip, dat past niet echt op een one bumper, daar moet ik nog eens wat anders voor verzinnen
M'n dak is inmiddels weer stickerloos,ik zit eraan te denken om m'n dak samen met een cooper s spoiler zwart te laten spuiten
Die meet moet er inderdaad maar eens komen, sinds ik in de mini rijd zie ik er ineens super veel rijden
Onze sponsors