Nieuw
- Robbert
- One wheel wonder
- Contacteer:
Bericht
goedemorgen, ben helemaal nieuw op dit forum. site ziet er goed uit. ik ben 42 jaar, woon in ommen en ben inmiddels aan mijn tweede mini begonnen dus heb er wel menige ervaring mee. overigens bijna alleen maar positief. zelfs met twee kindertjes op de achterbank. de eerste was een cooper S en nu ben ik in het bezit van een cooper, type 2004. iets minder snel maar wel zo comfortabel en een stuk zuiniger in gebruik.
Nieuw

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Robbert!
Wat leuk, nog een lid uit Ommen
. Zoals smartie al zei: ik kom ook uit Ommen (zit doordeweeks op kamers in Groningen) en zie je MINI bijna wekelijks wel staan of rijden in Ommen. Hiervoor heb je dan als ik het goed heb een Electric Blue Cooper S met wit dak gehad. Je komt onze groene Cooper waarschijnlijk ook regelmatig tegen. Wie weet kunnen we eens achter elkaar aan naar een meeting rijden
.
Wat leuk, nog een lid uit Ommen

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
HI Robbert,
Welkom bijn de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
En als ik nog iets voor je kan betekenen qua het verzekeren van je MINI verneem ik dat graag van je.
gr.
floris
Welkom bijn de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
En als ik nog iets voor je kan betekenen qua het verzekeren van je MINI verneem ik dat graag van je.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors