Hallo allemaal. Ok, ik heb (nog) geen mini maar het zit er toch aan te komen. Ik had mijn oog laten vallen op twee auto's: corsa OPC en Cooper S. Met allebei een proefrit gemaakt en mijn keus is toch de cooper geworden.
Ik weet ook precies wat ik allemaal wil, welke opties etc. (chili) maar het moeilijkste is voor mij toch de kleur. En daar ben ik al weken mee bezig. Ik ben een vrouw van 45 en mijn man (48) zal er ook regelmatig mee willen rijden (zakelijk) dus die sportkleuren vallen eigenlijk al af (hoe leuk ze ook zijn). Zo gauw ik er uit ben laat ik het weten. Op dit moment neig ik een beetje naar zwart maar dat kan morgen weer anders zijn. Jullie horen het wel.
Welke kleur?????
- MiniBeardie
- Be Mini
- MiniBeardie
- Be Mini
Bericht
Rood met zwart dak en zwarte spiegelkappen
En zwarte bonnet stripes.
Maar hij is niet nieuw.
Lijkt me best moeilijk om een hele nieuwe te kiezen.
Dit wordt hem

Erna
En zwarte bonnet stripes.
Maar hij is niet nieuw.
Lijkt me best moeilijk om een hele nieuwe te kiezen.
Dit wordt hem

Erna
Laatst gewijzigd door MiniBeardie op 05 feb 2008, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Saartje
- One wheel wonder
Bericht
Tja, wat een luxe-probleem. Donkergrijs is inderdaad ook heel mooi met een zwart dak. En dan komt er een rooie of blauwe voorbij en denk ik: ook leuk. Misschien laat ik mijn man de kleur maar uitzoeken. Vroeger ging de vrouw mee voor de kleur dus nu draai ik het maar eens om. 

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
Hoi hoi,
welkom bij de club
tjah dat is een lastige materie de kleur
ik ben zelf helemaal into rood
maarja das zo persoonlijk. Ik vind zelf ook dat een MINI gewoon een kleur moet hebben die opvalt maar ook dat is persoonlijk. Iig veel succes met kiezen en veel plezier hier. Miss eens tot meets
Greetz BigD
welkom bij de club

Greetz BigD
Onze sponsors