Hallo Mini rijders,
Ik ben Tijs uit Brabant en rijdt momenteel een Seat Ibiza Cupra 20vt met 200pk en ben nu op zoek naar een Mini Cooper S. Mijn voorkeur gaat uit naar een darksilver of black full option Cooper.
Ik hoop dus dat ik me binnenkort ook mini rijder mag noemen..
Ik heb al een eerste Mini vraag: Is het mogelijk om een normale DIN radio in een mini te monteren of is de originele radio niet te verwijderen?
wacko stelt zich voor
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoi tijs, welkom hier op het forum.
De radio kan je gewoon uit de cooper s demonteren. Dit is geen enkel probleem. Je kunt elke radio die je wilt monteren. Alleen zul je er dan wel een behuizing er bij moeten kopen. Deze leveren de meeste radioleveranciers ook.
Dit is dus gewoon mogelijk.
Veel plezier met lezen hier en wellicht vind je hier een mini van jou gading!
De radio kan je gewoon uit de cooper s demonteren. Dit is geen enkel probleem. Je kunt elke radio die je wilt monteren. Alleen zul je er dan wel een behuizing er bij moeten kopen. Deze leveren de meeste radioleveranciers ook.
Dit is dus gewoon mogelijk.
Veel plezier met lezen hier en wellicht vind je hier een mini van jou gading!
- llaura
- Enthousiast
Bericht
welkom hier bij het cluppie!
Véél succes en Plezier bij de aankoop van je S!
Voor zover ik weet kan je gewoon een andere radio erin bouwen, ik heb zelf even gekeken naar een systeem van rockford en groundzero, en deze hadden zelfs een speciaal pakketje voor de mini cooper s!
Véél succes en Plezier bij de aankoop van je S!
Voor zover ik weet kan je gewoon een andere radio erin bouwen, ik heb zelf even gekeken naar een systeem van rockford en groundzero, en deze hadden zelfs een speciaal pakketje voor de mini cooper s!
- wacko
- Nieuw Lid
Bericht
Bedankt voor jullie warm onthaal op het new mini forum. Ik zal dit forum eens op mijn gemak doorspitten zodat ik weet waar ik op moet letten bij de aankoop van een goede S
Wij hebben inderdaad contact gehad met via de e-mail, helaas zonder succes.spenki schreef:Hoi Tijs:
Welkom hier en die andere radio-cd inbouwen, dat is geen probleem.
Hebben wij niet toevallig met elkaar gemailt over de CooperS die ik te koop heb?
Gr Roy
Onze sponsors