Mer Stelt zich voor
Rutger Reinders.. grote MINI enthousiast ! Zelf eigenaar van 3 Mini's
Cooper S
Cooper
Van
27 jaar
tevens nieuwe organisator van de Mini Europe Rally.
Evenement is 10 jaar georganiseerd geweest door mijn vader en nu neem ik het stokje over. Het evenment heeft jaren lang alleen maar het oude type Mini gekent maar daar willen we graag verandering in brengen. Dus vanaf dit jaar laten we ook de New Mini toe.
MER Stelt zich voor
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Rutger,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
En denk dat er wel een paar leden hier interesse hebben in jouw rally, dus houd ons op de hoogte van de wanneer en waar.
gr.
floris
ps. als ik nog iets voor je kan betekenen qua het verzekeren van je MINI's verneem ik dat graag van je, check anders mijn topic maar eens over de NewMINIclub autoverzekering
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.
En denk dat er wel een paar leden hier interesse hebben in jouw rally, dus houd ons op de hoogte van de wanneer en waar.
gr.
floris
ps. als ik nog iets voor je kan betekenen qua het verzekeren van je MINI's verneem ik dat graag van je, check anders mijn topic maar eens over de NewMINIclub autoverzekering
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Sicco
- Bijna verslaafd
Bericht
Welkom man... en onze Arjan zal nog wel genoeg stickers hebben van deze club om op je auto's te plakken. Die sticker heeft mijn auto in ieder geval zeer verfraaid. Enne... ja, wij willen pica's. Je praat toch niet alleen over zoveel moois, maar wil het toch ook laten zien!
Groetjes!
Groetjes!
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
Onze sponsors