Hallo, met Dennis :-)
- dennisvanduijn
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Nou, bedankt voor jullie hartelijke reacties! Ik ga morgen inderdaad maar eens een kijkje nemen bij de dealer in Hilversum, als dat van de dealer mag.
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hi Dennis,
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen o de forums en te zien tijdens de vele meetings.
En als ik nog iets voor je kan betekenen betreffende het verzekeren van je MINI hoor ik dat graag van je, check anders mijntopic maar eens over de NewMINIclub autoverzekering.
gr.
floris
Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen o de forums en te zien tijdens de vele meetings.
En als ik nog iets voor je kan betekenen betreffende het verzekeren van je MINI hoor ik dat graag van je, check anders mijntopic maar eens over de NewMINIclub autoverzekering.
gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kreeg je daarna een uitnodiging om eens langs te komen op een "gezellige" avond?maus105 schreef:succes met wachten op je mooie auto!
heb wel is gewerkt in moordrecht bij fun4two(voor de mensen die het weten)
wij hebben het rieten dak gemaakt![]()
leuke ehhhh.......boerderij![]()

- dennisvanduijn
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Nou maus105, daar heb je wel gelijk Moordrechts glorie te pakken! Ik ben er nooit geweest gelukkig (maar ik zou eens anders zeggen). Valt wel op dat niemand Moordrecht kent, maar de bewuste boerderij dan weer wel :-) Ik hou de parkeerplaats in de gaten. Binnenkort staat het er vol met mini's!
Wat betreft het verzekeren @Floris: verzekeren hoef ik zelf niet, want ik krijg hem via de lease van mijn werkgever. Hoe dan ook, bedankt voor de tip!
Wat betreft het verzekeren @Floris: verzekeren hoef ik zelf niet, want ik krijg hem via de lease van mijn werkgever. Hoe dan ook, bedankt voor de tip!
- witteparel
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Hoi Dennis,
Welkom veel succes met wachten! ben ik ook me bezig;)
In Zwolle staat bij de dealer een mellow yellow Cooper S met wit dak en striping. Erg mooie kleuren combi.
Tot meets in januari!
Tot zover...
Welkom veel succes met wachten! ben ik ook me bezig;)
In Zwolle staat bij de dealer een mellow yellow Cooper S met wit dak en striping. Erg mooie kleuren combi.
Tot meets in januari!
Tot zover...
- maus105
- Bonkey
Bericht
mijn baas was er een keer voor een bespreking en toen waren ze de playboy nacht aan het voorbereiden met amerikaanse blonde playboybunnys nou ik kan je vertellen dat ik het niet erg zou vinden om een keer te kijken
maar alle gekheid op een stokkie:mooi dakkie of niet?
ben er binnen geweest en toch is dat wel lachen hoor we kregen een rondleidingdennisvanduijn schreef:Nou maus105, daar heb je wel gelijk Moordrechts glorie te pakken! Ik ben er nooit geweest gelukkig (maar ik zou eens anders zeggen). Valt wel op dat niemand Moordrecht kent, maar de bewuste boerderij dan weer wel :-) Ik hou de parkeerplaats in de gaten. Binnenkort staat het er vol met mini's!
mijn baas was er een keer voor een bespreking en toen waren ze de playboy nacht aan het voorbereiden met amerikaanse blonde playboybunnys nou ik kan je vertellen dat ik het niet erg zou vinden om een keer te kijken

maar alle gekheid op een stokkie:mooi dakkie of niet?
- dennisvanduijn
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
@maus105: ik zal eens op het dak letten als ik er weer langs rijd... in mijn 207sw
.
Over dak gesproken (beetje off-topic). Weet iemand een goede tip om een eigen ontwerp voor op het dak te laten maken en plakken voor niet al teveel geld? De leasemaatschappij moet het ook slikken, dus het moet ook makkelijk te verwijderen zijn (en kom nu niet met een tube tandpasta aanzetten
). Voor mij kan het gewoon het best Photoshop-werk zijn: heb ik lekker de vrijheid.

Over dak gesproken (beetje off-topic). Weet iemand een goede tip om een eigen ontwerp voor op het dak te laten maken en plakken voor niet al teveel geld? De leasemaatschappij moet het ook slikken, dus het moet ook makkelijk te verwijderen zijn (en kom nu niet met een tube tandpasta aanzetten

- dennisvanduijn
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Het wachten is gelukkig alweer een tijdje voorbij: het werd februari.
Inmiddels is de voorruit al een keer vervangen, de versnellingspook aan gort (wist niet eens dat dat kon) en heb ik een eend gekopt met mijn linker voorlicht. Maar verder is alles oké en ben ik superblij met m'n superwesp!
Valt me wel op dat het zwaaien naar collega-coureurs er bij de meesten nogal bij in schiet. Niet dat ik mijn arm lam zwaai, maar het is wel frustrerend om alleen maar suf aangekeken te worden...
Inmiddels is de voorruit al een keer vervangen, de versnellingspook aan gort (wist niet eens dat dat kon) en heb ik een eend gekopt met mijn linker voorlicht. Maar verder is alles oké en ben ik superblij met m'n superwesp!
Valt me wel op dat het zwaaien naar collega-coureurs er bij de meesten nogal bij in schiet. Niet dat ik mijn arm lam zwaai, maar het is wel frustrerend om alleen maar suf aangekeken te worden...
- dennisvanduijn
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Onze sponsors