Ik was jullie al kwijt ...

Stel je hier even voor.
Oz-i
Enthousiast
Enthousiast

Ik was jullie al kwijt ...

17 okt 2005, 11:30

Willen jullie wel binnen het bereik van kanaaltje 3 blijven :lol:

OK ... voor de mensen die mij niet kennen: Oscar a.k.a. Oz-i. Be/bij rijder van de LY Popeye MINI.

Maar hier zijn jullie dus ... waarom heeft niemand dit gezegd :( mocht ik het soms niet weten :cry:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

17 okt 2005, 12:51

Ik wist het ook pas sinds gisteren sinds het retro-event. Ik neem even aan dat het niet de bedoeling is van de NewMINIclub om actief mensen weg te halen bij de MMC, iedereen is vrij in zijn doen en laten en dat is ook het motto van de NewMINIclub als ik het zo in mag schatten.

Gisteren is er al weer zonder tegenbericht een post van mij verwijderd van het MMC forum, en het ging alleen over MINI's zonder reclame of wat dan ook. Ik begin daar goed van te balen, ik dacht dat een MINI club over MINI's ging, en dat is ook waar ik mee bezig wil zijn.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2005, 13:29

Hoi Oscar,

Ik heet je bij deze welkom.
Sinds afgelopen vrijdag is de website in de lucht. Gisteren zijn wij enigzins verrast door de organisatie van het retro-event. De naam van de club is daar veelvuldig genoemd. Door de tegenwerkingen binnen de MMC van de afgelopen maanden hebben we besloten deze stap te nemen. Vrijheid in doen en laten.
Ik neem even aan dat het niet de bedoeling is van de NewMINIclub om actief mensen weg te halen bij de MMC, iedereen is vrij in zijn doen en laten en dat is ook het motto van de NewMINIclub als ik het zo in mag schatten
Ja, het is inderdaad niet de bedoeling om actief mensen weg te halen bij de MMC. Iedereen is vrij in zijn doen en laten. Dat is iets wat we voor ogen hebben en houden bij de NewMINIclub.
Gezien de ervaringen van gisteravond op het forum van de MMC denk ik dat we hier goed aan hebben gedaan om de NewMINIclub te starten.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Tubby
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

17 okt 2005, 13:40

BIG TUBBY (soms ook Tubje genoemd) is ook van de partij!!!!
Jullie dachten toch niet zomaar een zij sprong te kunnen maken zonder dat deze hoofdbrandwacht, redder in nood & rots in de branding (braken mag) er niet van af zou weten :!: :!: :!:

Ook binnen de NewMiniClub of wat dit ook is, staat mijn turbo tubby EB mcs uitrukgereed.
Afbeelding
Oz-i
Enthousiast
Enthousiast

17 okt 2005, 14:02

Arjan schreef:Sinds afgelopen vrijdag is de website in de lucht.
Eerste posts op het forum zijn van eind september :shock: ... heb jij een andere kalender? :lol: (begrijp me niet verkeerd, maakt mij verder niet uit)

"Zie" in ieder geval veel bekenden. Merk vanzelf wel hoe het balletje gaat rollen.
Yvon
Wingman
Contacteer:

17 okt 2005, 14:20

Welkom hier! :D
Oz-i schreef:Eerste posts op het forum zijn van eind september ... heb jij een andere kalender?
Nee hoor, het forum is sinds eind september in de lucht. En zoals vermeld de website sinds afgelopen vrijdag.

Deze club is 'just for fun' vrijheid, blijheid. Wil je een meet, plaats um; als je wilt komen, dan kom je :D Geen fratsen :wink:
Afbeelding

Volledig MINI minded!

17 okt 2005, 21:00

De intentie van de NewMINIClub is een leuke groep mensen die helemaal gek zijn van MINI, en buiten de MMC elkaar vaker ontmoeten. Soms met elkaar, maar ook apart van elkaar. Net hoe het uitkomt. Soms heb je tijd en zin, en soms komt het even niet goed uit. Prima toch.
NewMINIClub is opgericht om die mensen met elkaar in kontakt te laten komen en blijven. Ongedwongen sfeer is eerste vereiste, we zitten hier "Just for Fun"

Zeker is niet de bedoeling ledenpikkertje te spelen, laat dat duidelijk zijn.

Ciao Benno
Oz-i
Enthousiast
Enthousiast

17 okt 2005, 21:25

mini7benno schreef:Zeker is niet de bedoeling ledenpikkertje te spelen, laat dat duidelijk zijn.
Laat dan ook even duidelijk zijn dat je hiermee niet reageert op een uitspraak van mij. Ik heb hier geenzins aan gerefereerd.

Deze uitspraak:
Berthil schreef:Ik neem even aan dat het niet de bedoeling is van de NewMINIclub om actief mensen weg te halen bij de MMC, iedereen is vrij in zijn doen en laten en dat is ook het motto van de NewMINIclub als ik het zo in mag schatten.
Is van Berthil en niet van mij.
Afbeelding
Ik neem een joint zei de goudvis ... dan word ik haai! 8)
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 okt 2005, 21:35

Kort & bondig: vrijheid - blijheid... :wink:

http://www.NewMiniClub.nl - Just 4 Fun...

Dat zegt toch wel genoeg dacht ik zo... :wink: 8)
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Oz-i
Enthousiast
Enthousiast

17 okt 2005, 22:37

Denk ik ook :P

Maar ik had de indruk dat ik uitspraken "toebedeeld" kreeg die niet van mij zijn. :wink:
Afbeelding
Ik neem een joint zei de goudvis ... dan word ik haai! 8)
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 okt 2005, 01:04

geld als antwoord op Berthil. Moge duidelijk zijn Oscar

Terug naar “Who are U?”