OK ... voor de mensen die mij niet kennen: Oscar a.k.a. Oz-i. Be/bij rijder van de LY Popeye MINI.
Maar hier zijn jullie dus ... waarom heeft niemand dit gezegd

Ja, het is inderdaad niet de bedoeling om actief mensen weg te halen bij de MMC. Iedereen is vrij in zijn doen en laten. Dat is iets wat we voor ogen hebben en houden bij de NewMINIclub.Ik neem even aan dat het niet de bedoeling is van de NewMINIclub om actief mensen weg te halen bij de MMC, iedereen is vrij in zijn doen en laten en dat is ook het motto van de NewMINIclub als ik het zo in mag schatten
Eerste posts op het forum zijn van eind septemberArjan schreef:Sinds afgelopen vrijdag is de website in de lucht.
Nee hoor, het forum is sinds eind september in de lucht. En zoals vermeld de website sinds afgelopen vrijdag.Oz-i schreef:Eerste posts op het forum zijn van eind september ... heb jij een andere kalender?
Laat dan ook even duidelijk zijn dat je hiermee niet reageert op een uitspraak van mij. Ik heb hier geenzins aan gerefereerd.mini7benno schreef:Zeker is niet de bedoeling ledenpikkertje te spelen, laat dat duidelijk zijn.
Is van Berthil en niet van mij.Berthil schreef:Ik neem even aan dat het niet de bedoeling is van de NewMINIclub om actief mensen weg te halen bij de MMC, iedereen is vrij in zijn doen en laten en dat is ook het motto van de NewMINIclub als ik het zo in mag schatten.
Onze sponsors