Niets bijzonders maar toch ff gedag zeggen...

Stel je hier even voor.
Japs
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Niets bijzonders maar toch ff gedag zeggen...

12 sep 2008, 15:35

Sinds vorige week donderdag mocht ik een lease Mini in ontvangst nemen. Sindsdien al redelijk rond gekeken op dit forum en staan heeeel wat gave mods en bolides bij.

Ik zal het (helaas) moeten doen met mijn standaard Mini ONE Pepper compleet zwart. Maar toch redelijk trots dat ik er iig één heb, kan niet iedereen zeggen ;-)

En ondanks dat het geen race monster is zit ik al met een grote glimlach achter het stuur, wat een heerlijke auto om te rijden!! >)

Zo, nu weer ff verder op forum rond snuffelen :D

Greetz,
Jasper.
Shadow_Breaker
GPc-0001

12 sep 2008, 15:46

welkom en veel plezier hier, en hopelijk komen we je nog tegen op meetings.
Japs
Nieuw Lid
Nieuw Lid

12 sep 2008, 15:50

Shadow_Breaker schreef:welkom en veel plezier hier, en hopelijk komen we je nog tegen op meetings.
Zal eens kijken of dat gaat bevallen. Kan zelf niet heel veel aan mijn bolide aanpassen (hoewel ik al aan het kijken ben naar dingen die aan te passen zijn en makkelijk terug te zetten zijn bij het weer inleveren).

Maar eens kijken wat anderen allemaal voor creatieve uitlatingen hebben gedaan is altijd mooi te zien :-)

CU!
Shadow_Breaker
GPc-0001

12 sep 2008, 15:57

Japs schreef:
Shadow_Breaker schreef:welkom en veel plezier hier, en hopelijk komen we je nog tegen op meetings.
Zal eens kijken of dat gaat bevallen. Kan zelf niet heel veel aan mijn bolide aanpassen (hoewel ik al aan het kijken ben naar dingen die aan te passen zijn en makkelijk terug te zetten zijn bij het weer inleveren).

Maar eens kijken wat anderen allemaal voor creatieve uitlatingen hebben gedaan is altijd mooi te zien :-)

CU!
er is bijna oneindig aan te passen en er zijn vele dingen die daarna makkelijk terug te plaatsen zijn :D
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 sep 2008, 16:07

Welkom op het forum en veel plezier met je MINI.

marss
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

12 sep 2008, 16:21

Shadow_Breaker schreef: er is bijna oneindig aan te passen en er zijn vele dingen die daarna makkelijk terug te plaatsen zijn :D
Ja hoor.. aero pakket, velgen verlaging.. enz enz .. kijk maar naar Koen zijn projectjes :mrgreen: :mrgreen:

Maar serieus.. welkom. enne je hoef niet vol in de mods te zitten om naar een meeting te komen hoor.. :dansen

Ar.
Japs
Nieuw Lid
Nieuw Lid

12 sep 2008, 16:25

Ja hoor.. aero pakket, velgen verlaging.. enz enz .. kijk maar naar Koen zijn projectjes :mrgreen: :mrgreen:

Maar serieus.. welkom. enne je hoef niet vol in de mods te zitten om naar een meeting te komen hoor.. :dansen

Ar.[/quote]

Das waar, kijken naar andermans creaties is uiteraard ook altijd interessant. Zal vast gebeuren :wink:

En ik heb idd al aantal projectjes voorbij zien komen, hulde !!
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

12 sep 2008, 18:49

Olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D ook een ONE is een mini en dus dik 8) veel plezier hier en miss eens tot meets

Greetz BigD
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 sep 2008, 18:50

Welkom hier op het forum. En of het nu een lease mini is of je eigen mini maakt niet uit. Het gaat om het gevoel wat je bij de auto hebt. Veel fijne kilometers met de MINI :D
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

12 sep 2008, 19:34

Welkom Jasper, veel plezier met je MINI en hier op het forum.
Enne...niet te bescheiden over je MINI hoor...of je nou een One rijdt of een dikke Cooper S Works....
een MINI is een MINI en aan elke MINI worden bergen plezier beleefd :wink:

groeten,
Sepp
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 sep 2008, 00:53

Welkom hier!

Elke MINI is eigenlijk al mooi, hier zitten stuk voor stuk liefhebbers, die hun MINI's verfraaien. Het leuke van een Mini is dat je veel kunt veranderen, maar ook zo weer terug kunt zetten in orginele staat. Denk alleen al aan spiegelkappen, striping en velgen...

Igg veel plezier hier en natuurlijk ook met je MINI

Terug naar “Who are U?”