Ik ben Chris en zal niet een van de jongste Mini rijders zijn in Nederland. 56 Jaren oud maar voel me nog super jong en dynamisch. Jaren in Ford Focus gereden maar die moest er met 200.000 op de teller uit. We wilden nu eens een apparte auto. Dachten aan PT Cruiser o.i.d. maar het is toch de Mini geworden
Wij (mijn vrouw en ik) hebben sinds 2 maanden een Mini One ,1½ jaar oud.
Super auto, waanzinnige wegligging, en nog steeds een bezienswaardigheid op de weg.
Enig minpuntje is het bandenlawaai binnen in de auto. Voor de rest zeer tevreden en hopen er jaren plezier van te hebben.
Groet aan alle Mini rijders.
Nieuw oudje
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Welkom Chris,
Nou er zijn er meer met een 5 voorop hoor.
Maar bij de MINI rijders en op dit forum speelt leeftijd geen rol, alleen maar MINI FUN.
Nou er zijn er meer met een 5 voorop hoor.

Maar bij de MINI rijders en op dit forum speelt leeftijd geen rol, alleen maar MINI FUN.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
wij zijn ook niet mier de jongste (50) maar voelen ons in onze Mini Cooper Cabrio weer een stuk jonger. We gaan ook weer lekker met z'n tweën, zonder de kids, trekken met de auto en beginnen volgend jaar in Silverstone, Mini United.
Welkom bij de club.

Welkom bij de club.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ha die Chris,
Welkom, en zoals The blue Lobster al schreef, er zijn er meer met een 5je voorop hoor.
Het gaat tenslotte om het plezier dat je beleeft met je MINI, ongeacht je leeftijd en of je nu een cabrio, clubman, one, cooper of een S hebt.
Het geluid van je banden komt door de Run-flats, en als je die van Dunlop hebt nog meer als die van Pirelli, is mijn ervaring.
In elk geval veel plezier en wie weet tot op een meet.
Adriaan
Welkom, en zoals The blue Lobster al schreef, er zijn er meer met een 5je voorop hoor.

Het gaat tenslotte om het plezier dat je beleeft met je MINI, ongeacht je leeftijd en of je nu een cabrio, clubman, one, cooper of een S hebt.
Het geluid van je banden komt door de Run-flats, en als je die van Dunlop hebt nog meer als die van Pirelli, is mijn ervaring.
In elk geval veel plezier en wie weet tot op een meet.
Adriaan
Onze sponsors