Hallo,
ik ben afkomstig uit Belgi? en ben sinds augustus 2005 in't bezit van een MINI One Cabrio. In de show your ride sectie of op http://www.mini1.be kan je alvast wat fotootjes bekijken.
ik ben ook actief op andere fora zoals mini2.be en mini2.nl, misschien dat jullie daar mijn MINI'tje al eens zijn tegengekomen, of wie weet al eens op straat? Tegenwoordig meer en meer mensen op straat die ik nog nooit gezien heb en die me in de mini eens groeten of eens flashen met hun lichten
nog een belg erbij!
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hallo VonDyck,
Welkom op het forum!!
Je Tom Tom (mini-site) navigatie doet het erg goed, je hebt ons gevonden
Veel fun hier en graag tot meets!
Begin 2006 gaan we naar Brugge en in maart 2006 naar de MINI-fabriek, misschien tot dan?
Welkom op het forum!!
Je Tom Tom (mini-site) navigatie doet het erg goed, je hebt ons gevonden

Veel fun hier en graag tot meets!
Begin 2006 gaan we naar Brugge en in maart 2006 naar de MINI-fabriek, misschien tot dan?
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Daarna, stoom je meteen maar ff door naar Oxford, toch???
Welkom hier en tot op een meet zal ik maar zeggen, om de 'drempel' wat te verlagen hebben we een meet in februari in Belgi?

Daarna, stoom je meteen maar ff door naar Oxford, toch???

Bericht
bedankt voor de verwelkoming 
een meeting zie ik zeker zitten, meer zelfs, ik ben er eigenlijk al een beetje 1 aan't plannen!! Meer info volgt wel, als er hier ook geinteresseerden zouden zijn. Voorlopig hebben al een twaalftal MINI's toegezegd, maar het staat allemaal nog een beetje in z'n kinderschoenen..
en dat bochtje achteruit met de bmw, zat idd iemand anders aan't stuur.. maar geen vrouw!

een meeting zie ik zeker zitten, meer zelfs, ik ben er eigenlijk al een beetje 1 aan't plannen!! Meer info volgt wel, als er hier ook geinteresseerden zouden zijn. Voorlopig hebben al een twaalftal MINI's toegezegd, maar het staat allemaal nog een beetje in z'n kinderschoenen..
en dat bochtje achteruit met de bmw, zat idd iemand anders aan't stuur.. maar geen vrouw!
- conrad
- One wheel wonder
Bericht
Waar hebt u het over ? Ergens in Belgi? ? Je maakt ons heel nieuwsgierig !!!VonDyck schreef:bedankt voor de verwelkoming
See you in Zolder
- VonDyck
- Leerling Mini lid
Bericht
ik heb er ineens een posting van gemaakt in de events-sectie..
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... =2423#2423
http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... =2423#2423
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- P. de Gast
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Blont-007
- NMC Legend
Bericht
Hoi Vondyck,
Ook welkom van een ook net nieuw hier persoon.
Zit trouwens niet op mijn gemak hier moet goed op de auto letten heeft gesneeuwd en de kinderen uit de buurt zijn nu mijn auto aan het schoonvegen en gaat niet zo zachtzinnig . Even ingrijpen
Ook welkom van een ook net nieuw hier persoon.

Zit trouwens niet op mijn gemak hier moet goed op de auto letten heeft gesneeuwd en de kinderen uit de buurt zijn nu mijn auto aan het schoonvegen en gaat niet zo zachtzinnig . Even ingrijpen

Onze sponsors