Nieuwe gebruiker, oude bekende...

Stel je hier even voor.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 aug 2006, 10:48

Ik dacht al... het is wel erg rustig vanuit Bemmel en omstreken.... ;-)

Tientallen mensen huis uit na kantelen tankauto

Uitgegeven: 6 augustus 2006 08:57

BEMMEL - Enkele tientallen inwoners van Bemmel hebben zondagmorgen hun woning aan de rand van het Gelderse dorp moeten verlaten nadat op een nabijgelegen rotonde een met benzine geladen tankauto was gekanteld. Bij het ongeval stroomde zo'n 14.000 liter benzine in het riool en een sloot, aldus een woordvoerder van de brandweer.

Omdat er door de damp van de benzine explosiegevaar ontstond en er bovendien via het riool benzinedamp in de woningen kon komen, heeft de brandweer de omwonenden uit voorzorg overgebracht naar de brandweerkazerne van Bemmel. De brandweer, gemeente en politie verwachten nog wel enkele uren nodig te hebben om de omgeving schoon te maken en de gekantelde wagen weg te takelen. De chauffeur van de tankwagen bleef ongedeerd.
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

07 aug 2006, 10:42

Ha ha ha :lachuh

Sta ik gister in m'n zwembroek buiten de auto te wassen komt m'n vriendin naar me toe met dit verhaal (ik had niks gehoord, wel sirenes). Vraagt ze of wij ook weg moeten... nu is mijn woonsituatie zo:
Als ik besluit een pot pindakaas te kopen en ik sta op de oprit, dan maakt het voor mij niet uit of ik naar Bemmel ga of het naastgelegen dorp... het is allebei ongeveer 5 km rijden. Ik ging gewoon lekker door met auto wassen! :mrgreen:

En oja, het is vanuit Bemmel rustig omdat Henk met z'n ballen op het strand in Z-Frankrijk ligt. Ik ben net terug van vakantie.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 aug 2006, 10:43

ooh jeeeh! stilte voor de storm :lol: :mrgreen:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver

Terug naar “Who are U?”