Jostimini Cooper S

Stel je hier even voor.
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

19 apr 2009, 22:37

Ik heb de mijne nu 11 maand,en nog geen enkel probleem 8)
Zou ook niet best zijn :shock:
Trouwens aan deze kant ook een VAG en een BMW 8)
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Kees en Annet
Racende reporter

19 apr 2009, 23:42

Monelle & Jos welkom op het forum.

we hebben vandaag de auto al mogen aanschouwen.

Afbeelding

Annet en Kees
Afbeelding
Maxim de Belg
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

20 apr 2009, 18:47

Leuke foto :D
Ri
Rini

20 apr 2009, 21:42

Welkom en veel :rijden -plezier.
Tot meets wou ik zeggen, maar zag dat jullie gisteren al bij BOTS 2009 zijn geweest :lol:
Was daar ook, maar geen kennis gemaakt. Volgende keer beter :wink:

Gr. Rini
jostimini
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

21 apr 2009, 22:40

Beste Annet & Kees

Ontzettend bedankt voor het leuke plaatje, dit is nu meteen mijn laptop desktop achtergrond geworden :-)

Het was leuk om jullie te ontmoeten wij zijn de enorme hoeveelheid informatie nog aan het verwerken.

De poster is Up, de sticker gaat zaterdag netjes op als alles weer schoon is.

Groet
Monelle & Jos

BMW X3 schreef:Monelle & Jos welkom op het forum.

we hebben vandaag de auto al mogen aanschouwen.

Afbeelding

Annet en Kees
Geen Mini is hetzelfde :-)
In fact, of every 1,000,000 MINI built, only 10 are absolutely identical!
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

22 apr 2009, 02:05

@jostimini
Ik heb ook een Lupo GTI gehad. Was best een te gekke auto. Ik ben nog steeds lid van het Lupoforum; post er niks meer, maar ben er tot 2 jaar geleden best actief mee geweest.
Zo'n Lupo GTI is toch wel heel erg speelgoed vergeleken met een Cooper S... en dan de wegligging... een gewone Lupo wil alleen maar rechtdoor, een GTI gaat dan nog wel enigszins de bocht door, maar een Mini doet gewoon alles zonder morren of protesten en dat nog eens met een heel fikse snelheid.
Groetjes van Sicco
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
ITSU028
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

22 apr 2009, 08:03

Knappe kar hebben jullie daar zeg,
Ziet er goed uit :D

Welkom hier en veel rij plezier.

Groet,
Mike
F56S JCW PRO LCI
jostimini
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

22 apr 2009, 21:19

Sicco schreef:@jostimini
Ik heb ook een Lupo GTI gehad. Was best een te gekke auto. Ik ben nog steeds lid van het Lupoforum; post er niks meer, maar ben er tot 2 jaar geleden best actief mee geweest.
Zo'n Lupo GTI is toch wel heel erg speelgoed vergeleken met een Cooper S... en dan de wegligging... een gewone Lupo wil alleen maar rechtdoor, een GTI gaat dan nog wel enigszins de bocht door, maar een Mini doet gewoon alles zonder morren of protesten en dat nog eens met een heel fikse snelheid.
Groetjes van Sicco
Beste Sicco,

De lupo gti met zijn alu deurtjes voelt heel kwetsbaar en is nautuulijk met 950k erg licht.
Persoonlijk gaat het mij om de snelheid beleving en deze is bij de lupo heel hoog je voelt echt alles :-).
Het kraakt piept en schuift, de mini is een soort van blok op de waarvan ik de grenzen nog niet van heb ontdekt.
Voorts zijn er maar 29 in nederland heb ik van de club begrepen :-)
De mini is smooth & stug tegelijk ik heb m nu 1 week en al 800km gereden voor de fun, even thais halen in rotterdam wandelen op strand waarbij het ritje er naartoe belangrijker was :-) etc etc.
Het is gewoon verslavend zelfs de enorme luxe begint te wennen....

Groet
Jos
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

22 apr 2009, 22:52

De Lupo GTI was ook best luxe hoor,maar wat daarbij toch als redelijk speciaal werd ervaren, is gewoon standaard en beter in de Mini. Ik bedoel de climate control, de VW heeft een handbediende airco, ik bedoel de boardcomputer, de mistvoorlichten en ik kan nog wel even doorgaan.
Overigens heb ik voor erg veel geld een JCW-kitje op mijn auto laten zetten en dat rijdt toch wel heel geweldig, hoor.
Kortom, ik vind de Lupo GTI een leuke jongensauto, hij rijdt best erg lekker, maar je merkt aan alles dat de MINI toch duidelijk een klasse hoger is. Overiges is er maar een klein prijsverschil tussen de Cooper en de GTI. De Cooper zal iets minder presteren, maar als ik toen had geweten, wat ik nu weet.... :-)
Ik heb niet de grootste, maar zeker ook niet de kleinste, echter wel degelijk de fijnste!!! auto
jostimini
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

23 apr 2009, 18:20

Sicco schreef:De Lupo GTI was ook best luxe hoor,maar wat daarbij toch als redelijk speciaal werd ervaren, is gewoon standaard en beter in de Mini. Ik bedoel de climate control, de VW heeft een handbediende airco, ik bedoel de boardcomputer, de mistvoorlichten en ik kan nog wel even doorgaan.
Overigens heb ik voor erg veel geld een JCW-kitje op mijn auto laten zetten en dat rijdt toch wel heel geweldig, hoor.
Kortom, ik vind de Lupo GTI een leuke jongensauto, hij rijdt best erg lekker, maar je merkt aan alles dat de MINI toch duidelijk een klasse hoger is. Overiges is er maar een klein prijsverschil tussen de Cooper en de GTI. De Cooper zal iets minder presteren, maar als ik toen had geweten, wat ik nu weet.... :-)
Beste Sicco
De mini is een klasse hoger dat klopt helemaal en tussen de 25k - 28k voor een gepimpte lupo is best veel geld.
Gaat bij dit soort dingen vaak om het gevoel en de exclusieviteit van dit soort producten.

Een echte JCW kit heb je dit er door de dealer op laten zetten ? en maak me eens bang voor wat betreft de prijs.
5k of zijn dit slechts de onderdelen.

Groet
Jos
Sicco
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

24 apr 2009, 00:49

@jostimini
Nee man, 5 k voor een JCW kit is wel uitermate veel. Ik heb bij mijn dealer € 2.250,00,00 all in voor mijn nieuwe uitlaat en tuning betaald.
Mijn auto is er relaxter, maar toch ook feller van geworden. ik heb nu wel een vrijwel nieuwe gewone Cooper S-uitlaat in de box staan. Ik raak hem aan de straatstenen niet kwijt.

Een andere mod, die ik heb laten doen door de stealer is het plaatsen van een beugeltje voor mijn Garmin-navi. Als je geïnteresseerd bent, vertel ik wel meer.

Groetjes van Sicco.

Terug naar “Who are U?”